تراکتور حریف محبوب پروفسور و یحیی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، پرسپولیس این هفته برای ماندن در کورس قهرمانی، مقابل تیمی قرار می گیرد که زمانی کابوس آن ها بود و در سال های اخیر، حریف محبوب شان محسوب می گردد. پرسپولیس هر 4 بازی آخرش مقابل تراکتور را با برد پشت سر گذاشته است. 4 بازی که یحیی گل محمدی، پیروز شده تراکتوری ها را شکست دهد. پیش از گل محمدی، برانکو ایوانکوویچ هم مقابل تراکتور خاطرات خوبی داشت. او از لیگ پانزدهم تا هجدهم که سرمربی پرسپولیس بود، 8 بازی روبروی تراکتور نهاده شد، در نیمی از بازی ها برنده شد و نیمی دیگر هم با مساوی به سرانجام رسید. برانکو مقابل تراکتور شکست ناپذیر بود و یحیی گل محمدی، این فرایند را تبدیل به آمار صددرصد پیروزی نموده است.

تراکتور حریف محبوب پروفسور و یحیی در پرسپولیس

از لیگ پانزدهم که پرسپولیس به روز های اوج برگشته، تراکتور فقط در یک بازی توانسته این تیم را شکست دهد. تنها مسابقه ای که گابریل کالدرون، روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت. تراکتور در بازی رفت لیگ نوزدهم، توانست پرسپولیس را با تک گل احسان حاج صفی شکست دهد. در 12 بازی دیگر که برانکو و یحیی روبروی این تیم قرار گرفته اند، سرنوشت تراکتور شکست یا تساوی بوده است.

تراکتور بر خلاف سال های اخیر، زمانی کابوس پرسپولیس محسوب می شد. آن ها از لیگ دهم تا چهاردهم، در 9 بازی پیاپی مقابل پرسپولیس 8 برد به دست آوردند و فقط در یک مسابقه شکست خوردند. لیگ های یازدهم، دوازدهم و چهاردهم، تراکتور توانست با شکست پرسپولیس در هر دو بازی رفت و برگشت این تیم را دابل کند. با ورود برانکو به پرسپولیس، ورق برگشت و سرخپوشان تهران حالا انتقام روز های سخت شان را از تراکتور می گیرند. تراکتور که این روز ها با بحران مالکیت هم روبروست، نمی خواهد در پنجمین بازی با پرسپولیس گل محمدی، پنجمین شکست پیاپی را تجربه کند. شکستی که می تواند به قیمت سقوط آن ها به منطقه قرمز در جدول رده بندی تمام گردد.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "تراکتور حریف محبوب پروفسور و یحیی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور حریف محبوب پروفسور و یحیی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید