تعطیلات را به سبک افراد پیروز بگذرانید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، عادات افراد پیروز

اگر دقت نموده باشید، تعداد روزهای تعطیل تقویم، از تعطیلات بزرگ و مهمی مثل اعیاد گرفته تا مناسب های دیگر، آنقدر زیاد است که احتیاج به یک برنامه ریزی درست دارد. افراد پیروز به خوبی می دانند که چطور باید از این تعطیلات استفاده نمایند. این به این معنی نیست که شما نباید در تعطیلاتتان استراحت کنید و یا تمام فکرتان و برنامه هایتان معطوف به کار باشد. بلکه نحوه درست استفاده از تعطیلات است که اهمیت دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با عادات افراد پیروز آشنا شوید.

تعطیلات را به سبک افراد پیروز بگذرانید

تفکیک کار و استراحت

اولین نکته ای که در تعطیلات اهمیت دارد، این است که بتوانید با استفاده از این فرصت انرژی تان را بازیابی کنید. افراد پیروز در جداسازی زمان های کاری و تفریحی به خوبی عمل می نمایند. آن ها در آخرین روزهای کاری سخت تر کار می نمایند تا مجبور به موکول کردن کارهایشان در زمان فراغت نباشند و زمانشان را به خود و خانواده شان اختصاص بدهند.

تا ساعت 8 صبح چه کارهایی انجام دهیم؟

برنامه ریزی

لازمه لذت بردن از تعطیلات و جدا شدن از کار، این است که برنامه دقیقی برای آن داشته باشید. کارهایتان را طوری برنامه ریزی کنید که به تعطیلاتتان صدمه نزنند. حتی بهتر است یک برنامه سفر برای تعطیلاتتان در نظر بگیرید و تور و یا بلیط و هتل را از قبل رزرو کنید تا نتوانید تعطیلاتتان را با کار زیاد خراب کنید. برای آشنایی با تورهای مختلف می توانید سری به این صفحه بزنید: تورهای مسافرتی وبلاگ ارم گفتگو

اولویت بندی

تعطیلات، برترین زمان برای رسیدگی به کارهایی است که همواره دوست دارید انجامشان بدهید. ممکن است به نقاشی، عکاسی و یا کتاب خواندن علاقه داشته باشید و خستگی ناشی از کار به شما این فرصت را ندهد که کار مورد علاقه تان را انجام بدهید. پس در تعطیلات مثل یک فرد پیروز به سراغ کارهایی بروید که برای آن ها هیجان دارید.

دوری از تکنولوژی

این مورد ممکن است برای خیلی از شما به نظر غیر ممکن بیاید. اما بهتر است حداقل یک روز هم که شده، به دور از گوشی و تبلتتان وقت بگذرانید و بیشتر در کنار خانواده باشید. خودتان را با کارهای دیگری مثل خواندن کتاب و ورزش کردن سرگرم کنید.

استراحت

بهتر است یک روز در هفته را کاملا استراحت کنید و برنامه ای برای خودتان نچینید. ممکن است هوس کنید کارهای زیادی انجام بدهید و سر خودتان را شلوغ کنید. اما یک روز استراحت کامل و کاری نکردن می تواند تا حد زیادی انرژی تان را برای یک هفته پر کار ذخیره کند. مطمئن باشید در این حالت هم می توانید از یک روز تعطیل لذت ببرید.

رفتن به طبیعت

می توانید آخر هفته ها با رفتن به طبیعت، انرژی مضاعفی بگیرید. همه ما احتیاج داریم که برای مدتی از زندگی شهری فاصله بگیریم و با طبیعت ارتباط برقرار کنیم. افراد پیروز به خوبی این موضوع را می داننند و برای وقت گذرانی در طبیعت برنامه ریزی می نمایند.

منبع: الی گشت

به "تعطیلات را به سبک افراد پیروز بگذرانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات را به سبک افراد پیروز بگذرانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید