در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت برگزاری دوازدهمی ها، امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم منتفی است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت برگزاری امتحانات نهایی از منتفی شدن امتحان نهایی در پایه دهم و یازدهم اطلاع داد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت برگزاری دوازدهمی ها، امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم منتفی است

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ، درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم اظهار کرد: شورای عالی سازمان آموزش و پرورش برنامه امتحانی را اظهار داشت که همین برنامه را مبنای برنامه ریزی امتحانات دی ماه قرار دادیم و بر این اساس برنامه امتحانی اعلام شد.

وی ادامه داد: برای امتحانات خرداد ماه هم همین دروس را به عنوان دروس امتحان نهایی در نظر می گیریم و دانش آموزان بر همین مبنا می توانند برنامه ریزی نمایند.

تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش را مبنای عمل قرار دادیم

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این برنامه امتحانی بدون امضای رئیس جمهوری اعتبار دارد یا خیر گفت: امضای رئیس جمهور به معنای ابلاغ این برنامه است اما به دلیل آن که زمان کافی نداشتیم با شورای عالی آموزش و پرورش رایزنی کردیم و برنامه اعلام شده از سوی این شورا را مبنای عمل قرار دادیم.

عبادی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم گفت: برای سال جاری برای این پایه های تحصیلی امتحان نهایی برگزار نمی گردد.

وی درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی برای سال آینده اعلام کرد: برای سال آینده هنوز تصمیمی نگرفتیم و باید آنالیز های لازم را انجام دهیم اما فعلا نمی توانیم نظری درباره برگزاری امتحانات در خردد 98 را اعلام کنیم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت برگزاری دوازدهمی ها، امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ آخرین جزئیات از وضعیت برگزاری دوازدهمی ها، امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید