ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نبود خودرو اقتصادی روی خط تولید یکی از نقایص صنعت خودروسازی کشور است، گفت ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال وجود دارد.

ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نمی توانیم از همه ظرفیت خودروسازی کشور استفاده کنیم، زیرا ما خودروی اقتصادی و محصول تازهی نداریم که متناسب با تقاضا و قدرت خرید عموم مردم باشد.

وزیر صمت اضافه نمود: اگر خودروسازان ما دو شیفت کار کنند ما برای امسال ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه را داریم و اگر سه شیفت کار کنند ظرفیت بیشتر هم می شود، اما هم اکنون تولید کمتر از ظرفیت است، بطوریکه که در سال گذشته فقط 900 هزار دستگاه خودرو تولید شد.

وی ادامه داد: نبود خودرو اقتصادی روی خط تولید یکی از نقایص صنعت خودروسازی است که البته شرکت ایران خودرو یک محصول تازه را آغاز کرده است ضمن اینکه ما هم در واردات مشوق هایی برای واردات خودرو های اقتصادی پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه از دو خودروساز بزرگ کشور خواسته ام تا محصولات تازه را به سمت خودرو های اقتصادی سوق دهند تا جایگزین محصولاتی مانند تیبا بشود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید