مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی شروع شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسابقات ورزشی درون دانشگاهی در رشته های پیاده روی و کوهنوردی این دانشگاه آغاز شده است.

مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی شروع شد

معرفت سیاهکوهیان، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ ارم گفتگو ، به تشریح فعالیت های فوق برنامه این دانشگاه پرداخت و گفت: در دانشگاه در کنار برنامه های کلاسی تربیت بدنی که شامل کلاس های درسی رشته های تربیت بدنی و کلاس های عمومی می گردد، دوره های آموزشی نیز برگزار می گردد.

سیاهکوهیان ادامه داد: سالن های ورزشی دانشگاه از ساعت 18 تا حدود 23 در اختیار دانشجویان است تا از امکانات ورزشی آن بهره مند شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کلاس های آموزشی متعددی در هر نیم سال ویژه دانشجویان برگزار می گردد، گفت: این کلاس ها در دو قسمت برای آقایان و خانم ها برنامه ریزی شده و از طرف دیگر، دانشجویان می توانند سالن ها را به وسیله اتوماسیون دانشگاه رزرو نمایند.

وی به برنامه های پیاده روی و کوهنوردی دانشگاه نیز اشاره نمود و گفت: مسابقات درون دانشگاهی آغاز شده و همچنین برنامه های پیاده روی نیز در مناطق شورابیل و سرعین برنامه ریزی شده است.

سیاهکوهیان گفت: اولویت ما در استفاده از امکانات ورزشی دانشگاه، بهره مندی دانشجویان است و پس از آن در صورت خالی بودن سالن های ورزشی، به گروه ها یا بخش خصوصی اجاره داده می گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال دانشجویان از امکانات ورزشی دانشگاه، معمولا در ایام تابستان این تجهیزات را در اختیار افراد غیردانشگاهی قرار می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید