پشت پرده ماجرای زیدان و پاری سن ژرمن

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، زین الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی رویای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش را در سر دارد.

پشت پرده ماجرای زیدان و پاری سن ژرمن

در تاریخ 10 ژوئن، اخباری از منابع مختلف منتشر شد که نشان می داد که زیدان در آستانه موافقت با پست سرمربیگری باشگاه پاری سن ژرمن است. اما در ادامه عنوان شد که این سرمربی فرانسوی در آخرین لحظات از قبول این شغل منصرف شده و در روز هایی که پاری سن ژرمن در تدارک مراسم معارفه بوده، پیشنهاد این تیم را رد نموده است.

اما نشریه لوپاریزین مدعی شد شرایط به شکل دیگری بوده و در واقع این شایعات برنامه ریزی خود زیزو بوده است. بر اساس این گزارش، امیر قطر در تاریخ 27 می با زیدان ملاقات کرد و همانجا این سرمربی فرانسوی گفت تمایلی به در دست گرفتن راهنمایی پاری سن ژرمن ندارد.

در ادامه نیز کریستوف گالتیه به وسیله مدیر ورزشی نو باشگاه یعنی لوئیس کامپوس به عنوان سرمربی نو تیم انتخاب شد. پس از توافق کامپوس با پاری سن ژرمن در انتها فصل گذشته، اختیارات کاملی برای اداره تیم به او اعطا شد و او نیز در اولین اقدام به مذاکرات باشگاه برای توافق با زیدان انتها داد. جالب اینجاست اخبار مربوط به توافق قریب الوقوع با زیدان حتی کامپوس را نیز سردرگم نموده بود، زیرا او هرگز در این مورد با باشگاه صحبتی ننموده بود.

اما به نظر می رسد این شایعات به وسیله دوستان زیدان به بیرون درز پیدا کرد تا او اینگونه بر فدراسیون فوتبال فرانسه فشار بیاورد. زیدان مدت هاست در رویای انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه بوده است و حالا داستان به گونه ای طراحی شده بود که به نظر برسد زیدان پیشنهاد PSG را رد نموده و منتظر حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.

رد این پیشنهاد و فرصت مربیگری ستاره هایی، چون لیونل مسی و کیلیان امباپه، یک فداکاری بزرگ از سوی زیدان برای فدراسیون فوتبال فرانسه تعبیر شده و حالا او بعد از جام جهانی فاصله ای تا نشستن روی جایگاه دیدیه دشان ندارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "پشت پرده ماجرای زیدان و پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ماجرای زیدان و پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید