250 میلیون گجت از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore گوگل پشتیبانی می نمایند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، گوگل ساعاتی قبل گفت حدود 250 میلیون گجت از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore پشتیبانی می نمایند. گوشی های ساخته شده توسط شرکت هایی مانند سامسونگ، وان پلاس، ال جی، هواوی و بسیاری از شرکت های دیگر در این فهرست قرار دارند.

250 میلیون گجت از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore گوگل پشتیبانی می نمایند

حتی تعداد زیادی از گجت های iOS و گوشی های شیائومی و هواوی که از پلی استور بهره نمی برند، از این پلتفرم پشتیبانی می نمایند. در همین رابطه، گوگل اعلام نموده گلکسی A3 سامسونگ، هواوی P20 لایت و تعدادی دیگر حالا از ARCore پشتیبانی می نمایند.

در ضمن گوگل نسخه 1.6 این پلتفرم را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است که مهم ترین تغییر آن به بخش Sceneform برمی شود. Sceneform کتابخانه رندرینگ سه بعدی گوگل برای جاوا است و پیش از این به صورت پیشفرض نور محیط را به عنوان نور زردرنگ در نظر می گرفت. اما به لطف این آپدیت، حالا این نور پیش فرض به خنثی تغییر یافته و اشیاء رندر شده در نسخه جدید Sceneform ظاهر طبیعی تری پیدا می نمایند.

علاوه بر این، نسخه جدید Sceneform به اپلیکیشن ها اجازه می دهد از بخش بیشتری از مناظر بهره ببرند که گوگل می گوید در مورادی مانند انعکاس مناظر در سطح های براق، تاثیر این آپدیت مشهود خواهد بود. در نهایت باید بگوییم که در این نسخه جدید، توسعه دهندگان و کاربران راحت تر از گذشته می توانند اسکرین شات و ویدیو از اپلیکیشن های واقعیت افزوده ضبط نمایند و آن را به اشتراک بگذارند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "250 میلیون گجت از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore گوگل پشتیبانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250 میلیون گجت از پلتفرم واقعیت افزوده ARCore گوگل پشتیبانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید