32 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهربه دشتستان اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ارسلان زارع عصر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان گفت: دشتستان با 253 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان پرجمعیت استان و همچنین پهناورترین شهرستان است و صندلی رفیعی در فراوری ناخالص ملی دارد.

32 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهربه دشتستان اختصاص یافت

وی اضافه کرد: دشتستان در زمینه تولیدات کشاورزی یک قطب بزرگ در استان است و بخش زیادی از معیشت مردم به کشاورزی اختصاص دارد.

فرماندار دشتستان با اشاره به اقداماتی که در حوزه اشتغال اجرا شده اعلام نمود: در اهداف اشتغال زایی دولت تدبیر و امید و در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، اقدامات خوبی در شهرستان دشتستان اجرا شده که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی نقش مهمی در پرداخت تسهیلات داشته اند.

زارع با بیان اینکه 32 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان به دشتستان اختصاص یافته گفت: شهرستان دشتستان در پرداخت تسهیلات روستایی استان، با پرداخت 446 میلیارد ریال به 332 پرونده تسهیلاتی مقام نخست استان را دارد.

وی اضافه کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات، 712 شغل جدید در روستاهای شهرستان دشتستان ایجاد شده است.

زارع گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات فراگیر نیز دشتستان مقام سوم استان را دارد و 15 درصد تسهیلات فراگیر به این شهرستان تخصیص یافته است.

وی یادآور شد: دشتستان در زمینه های کشاورزی، دامپروری و گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی دارد و ضروری است که از بانک های عامل نیز در پرداخت تسهیلات روستایی تشکر و قدردانی کنم.

فرماندار دشتستان تأکید کرد: کارآفرینان و سرمایه گذاران نیز در زمینه اشتغال روستایی همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی با تقدیر از استاندار در توجه به روستاها ابراز داشت: سرکشی به روستاها و شناخت مسائل طرح ها، موجبات تسریع در برطرف مسائل و معضلات می گردد و در امسال اقدامات موثری در روستاها بویژه در اشتغال زایی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "32 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهربه دشتستان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 درصد تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهربه دشتستان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید