آماده باش نیروهای آتش نشانی و شرکت برق پلدختربرای مقابله با سیلاب

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، محمد طاهر متش پور مدیر شرکت توزیع برق پلدختر در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: با ورود سامانه بارشی به شهرستان پلدختر نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق به حالت آماده باش درآمده است.

آماده باش نیروهای آتش نشانی و شرکت برق پلدختربرای مقابله با سیلاب

وی، گفت: 13 اکیپ شرکت توزیع برق در این شهرستان شامل سیم بان، تکنسین و کارشناس برای مقابله با خاموشی های احتمالی در وضعیت آماده باش قرار دارند.مدیر شرکت برق پلدختر، اضافه کرد: شش اکیپ اتفاقات در پلدختر، چهار اکیپ در معمولان، سه اکیپ در پاعلم، آسار و قلعه نصیر با 35 نیرو به این مناطق اعزام و در حالت آماده باش هستند.

متش پور، گفت: در صورت اطلاع از قطعی برق در حداقل زمان ممکن اکیپ های ما به منطقه اعزام خواهند شد و مسئله ای از این بابت نخواهیم داشت.وی، اضافه کرد: از مشترکان تقاضا می گردد در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 121 واحد اتفاقات و عملیات شرکت تماس برقرار نمایند.

آماده باش نیروهای آتش نشانی آیت فرخ پور رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر نیز در گفت و گو با وبلاگ ارم گفتگو، گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی در مورد حجم بارش باران در شهرستان نیروهای آتش نشانی در حالت آماده باش هستند.

وی، گفت: نیروهای آتش نشانی در تمامی ایام هفته آماده خدمت رسانی هستند اما در روزهای بارانی به دلیل لغزنده بودن معابر با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات خود در حالت آماده باش کامل هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر، اضافه کرد: سه اکیپ مجهز به خودرو اطفای حریق وتجهیزات با 10 نیز برای مقابله باحوادث طبیعی از جمله سیلاب و طوفان آماده هستند.

فرخ پور، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی لرستان شهروندان در صورت امکان از منزل خارج نگردد و از قرار دریافت در فضای باز و صاعقه گیر خودداری نمایند و در صورت امکان خودروهای خود را زیر درختان پارک ننمایند.وی همچنین، توصیه کرد: شهروندان در مورد ایمنی وسایل گرمایشی و گاز سوز تمهیدات لازم را به عمل آورند و از اتراق در حاشیه رودخانه ها و اماکن پر خطر جدا پرهیز نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر، از شهروندان خواست در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری 125 آتش نشانی آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آماده باش نیروهای آتش نشانی و شرکت برق پلدختربرای مقابله با سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش نیروهای آتش نشانی و شرکت برق پلدختربرای مقابله با سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید