برگزاری کارگاه توانمندسازی دهیاران به منظور توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، به منظور توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر کارگاه توانمندسازی دهیاران در سالن شماره یک استانداری برگزار گردید.

برگزاری کارگاه توانمندسازی دهیاران به منظور توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، این کارگاه آموزشی روز گذشته 22 آبان 97 با هدف توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر با حضور فاطمه دهقانی سرپرست دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر، ارغوان مهدی زاده سرپرست اداره میراث فرهنگی بوشهر و جمع کثیری از دهیاران استان بوشهر در سالن جلسات استانداری بوشهر برگزار گردید.

مهدی زاده در این جلسه با مهم دانستن نقش آموزش دهیاران در رونق و توسعه گردشگری استان عامل مهم آموزش و توسعه را در تعامل با هم دانست و عنوان نمود: ظرفیت گردشگری در استان بوشهر با به کارگیری درست و به جای آموزش شکوفا خواهد شد.

او اضافه کرد: بندر بوشهر با برخورداری از پیشینه تاریخی درخشان و به عنوان بندری راهبردی در سیاست های اقتصادی ایران در خلیج فارس ظرفیت تبدیل شدن به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری ایران و خلیج فارس را به ویژه در امر گردشگری دریایی داراست.

سرپرست اداره میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: روستاهای استان بوشهر نیز با توجه به شرایط اقلیمی این استان ، برخوردار از جاذبه های طبیعی بکر تاریخی و فرهنگی است که شناسایی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این روستاها به منظور تبدیل شدن به روستاهای هدف گردشگری نیازمند آموزش و آگاهی هرچه بیشتر ساکنان این روستاها و دهیاران آنهاست که مسلما این امر با برگزاری هرچه بهتر و بیشتر این کارگاههای آموزشی تا حدود زیادی مثمر ثمر خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری کارگاه توانمندسازی دهیاران به منظور توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه توانمندسازی دهیاران به منظور توسعه و رونق گردشگری استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید