به نظر کی روش احترام می گذاریم اما پرسپولیس هم بازی ملی دارد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مصطفی قنبرپور درباره تغییر زمان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: تغییر برنامه بازی ما برابر نساجی تاثیری در کیفیت عملکرد تیم در این بازی ندارد ولی از جهت تاثیر آن روی شرایط ریکاوری و آماده سازی تیم برای بازی با الدحیل مهم بود که با همکاری باشگاه نساجی و پیگیری و اقدام سازمان لیگ محقق شد.

به نظر کی روش احترام می گذاریم اما پرسپولیس هم بازی ملی دارد

وی ادامه داد: بازیکنان برای دیدار رفت با الدحیل به جهت برنامه بازی های لیگ و پروازهای متعدد که اجتناب ناپذیر بود، تحت فشار بودند و حالا طبیعی است که برای بازی برگشت که در آزادی به میدان می رویم شرایط بهتری خواهیم داشت.

مدیر تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که برای این بازی، طرفداران نقش معین نماینده ای را ایفا می نمایند. منظور من صرفا به روز بازی نیست که اطمینان داریم ظرفیت استادیوم آزادی بار دیگر شرمسار طرفداران پرسپولیس خواهد شد. بلکه این حمایت، در عرصه های مختلف از رسانه ها و شبکه های اجتماعی گرفته تا حضور در بازی با نساجی می تواند به روحیه، انرژی، تمرکز و انگیزه های بازیکنان و تیم یاری کند.

قنبرپور همچنین درباره وضعیت زمین استادیوم شهید کاظمی با توجه به تعطیلی تمرین روز یک شنبه اضافه نمود: مساله به بلندی چمن مربوط می شد که این هم ناشی از خراب شدن دستگاه چمن زن بود. این مشکل تا همان شب رفع شد که تیم روز دوشنبه بدون هیچ مسئله ای تمرین خود را انجام داد و در حال حاضر هم برای انجام تمرین تیم شرایط مطلوب دارد.

قنبرپور درباره اعتراض های کارشناسان به فهرست تیم ملی و عدم حضور بعضی بازیکنان پرسپولیس توضیح داد: تیم ملی برای ما با ارزش و به خاطر اینکه پیراهن آن را مانند پرچم می دانیم، مقدس است. اصلا شک نکنید که هر اتفاقی هم روی بدهد تمام مجموعه پرسپولیس با تمام وجودش به دنبال موفقیت تیم ملی است، چنانکه همه ایرانی ها اینطور هستند. برای آقای کی روش نیز چه به جهت فنی فوتبال و چه به جهت آن که سرمربی تیم ملی هستند احترام قایل هستیم. چنانکه انتظار داریم پرسپولیس به عنوان تیمی که اکثریت جمعیت ایران به شدت به آن علاقه مند هستند، مورد احترام همگان باشد.

وی اضافه نمود: به هر حال سرمربی تیم ملی نظرات فنی خود را دارد و در این امر دخالت نمی کنیم ولی درباره تیم و بازیکنان خودمان می توانیم بگوییم به گواه بسیاری از کارشناسان، حتما تعداد بیشتری از بچه های ما این شایستگی را دارند که در تیم ملی حاضر باشند. تیم ملی هم محق است که از توانایی آنها بهره مند گردد. این شرایط هیچ چیز از ارزش بازیکنان پرسپولیس کم نکرده و حتی آنها را مصمم تر می نماید و قطعا قابلیت های خود را در زمین فوتبال نشان خواهند داد. آنها بازیکنان بهترین تیم ایران هستند و بهترین ها هستند که بهترین ها را می سازند، همانطور که دیدیم در خاتمه فصل نیز، از خط دروازه و بیرانوند و آخرین نقطه دفاع، سید جلال، گرفته تا نوک حمله که علیپور قراردارد، در جمع برترین ها بودند. در خاتمه هم یادآوری می کنم تمام بازیکنان ما همین حالا هم ملی پوش هستند چون خود ما بازی ملی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به نظر کی روش احترام می گذاریم اما پرسپولیس هم بازی ملی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نظر کی روش احترام می گذاریم اما پرسپولیس هم بازی ملی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید