مشخصات اصلی دو گوشی ایسوس لو رفت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، اطلاعات جدید لو رفته از کمپانی ایسوس، مشخصات اصلی ZenFone Max Pro M2 و ZenFone Max M2 را فاش نموده است.

مشخصات اصلی دو گوشی ایسوس لو رفت

به گزارش خبرنگار ، پس از این که ایسوس چند پرچمدار موفق را در هند به بازار دنیا معرفی کرد، حالا تصمیم گرفته است که فعالیت خود را در زمینه گوشی های مین رده هم بالا ببرد. ایسوس تصمیم دارد ZenFone Max Pro M2 و ZenFone Max M2 را به صورت رسمی معرفی کند. این گوشی های قرار است جایگزین ZenFone Max Pro M1 و ZenFone Max M1 شوند. اطلاعاتی جدید در فضای مجازی منتشر شده است که معینات اصلی این دو گوشی جدید میان رده ایسوس را فاش نموده اند.

بر اساس این اطلاعات تازه لو رفته، ZenFone Max Pro M2 با شماره مدل ZB631KL صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوش +FHD خواهد داشت. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 660 همراه با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی خواهد بود. این گوشی روی خود سه دوربین خواهد داشت اما اطلاعات لو رفته معین ننموده است که قرار است دوربینی سه گانه داشته باشد یا این که دوربین دوگانه به همراه دوربین سلفی داشته باشد. در هر صورت لنز اصلی دوربین آن قدرت 13 مگاپیکسلی دارد.

مدل معمولی Zenfone Max M2 با شماره مدل ZB633KL صفحه نمایشی 6 اینچی خواهد داشت که رزولوشن آن +FHD است اما پردازنده آن دارای تراشه Snapdragon 636 خواهد بود. این گوشی قرار است با همان حافظه رم 4 گیگابایتی فراوری گردد ولی حافظه داخلی آن با ظرفیت کمتر 32 و 64 گیگابایتی فراوری خواهد شد. این گوشی هم دو دوربین خواهد داشت که کیفیت اصلی آن 13 مگاپیکسل است. شماره مدل های ZB632KL و ZB634KL هم قرار است به صورت انحصاری برای هند فراوری شوند.

منبعی که این اطلاعات را لو داده است، اعلم نموده از این اطلاعات کامل این گوشی های ایسوس به صورت صد در صد مطمئن نیست اما از شماره مدل ها، تعداد دوربین، پردازنده ها و حافظه رم کاملا اطلاع دارد.

تصاویر واقعی پرچمدار بعدی ایسوس در فضای مجازی رؤیت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشخصات اصلی دو گوشی ایسوس لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات اصلی دو گوشی ایسوس لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید