همچنان قرارداد ندارم و منتظرم، تاکتیک تیم ملی ایران عوض گردیده است

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، کارلوس کی روش بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در نشست خبری گفت: این بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. به هر دو تیم به خاطر چنین مسابقه ای تبریک می گویم.

همچنان قرارداد ندارم و منتظرم، تاکتیک تیم ملی ایران عوض گردیده است

وی ادامه داد: این مسابقه جذاب و دیدنی بود و نتیجه اش اهمیتی نداشت. این دیداری برای آماده سازی در راه جام ملتهای آسیا بود.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید نمود: نتیجه گیری در جام ملتهای آسیا سخت و پیچیده است و هر تیمی می خواهد در این مسابقات قهرمان گردد. این یک پروسه سخت و سخت است.

کی روش مجددا به مشکل قراردادش با تیم ملی ایران اشاره نمود و گفت: اگر بخواهم درباره آینده ام صحبت کنم باید بگویم هنوز قراردادی امضا ننموده ام و فعلا منتظر هستم.

وی همچنین به نتایج هکتور کوپر سرمربی ازبکستان اشاره نمود و اضافه نمود: کوپر تنها یک ماه است که به ازبکستان پیوسته است. شما باید به مربی خود اعتماد کنید. تیم شما به تدریج پیشرفت می نماید.سرمربی تیم ملی ایران درباره تاکتیک های ایران گفت: قبل از جام جهانی تاکتیک ها و برنامه های ما متفاوت بود. بعد از جام جهانی، تاکتیک های ما تغییر نموده است. جام ملتهای آسیا و جام جهانی با هم متفاوت هستند. ما بازیکنان جوانی در اختیار داریم و به آنها فرصت می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همچنان قرارداد ندارم و منتظرم، تاکتیک تیم ملی ایران عوض گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همچنان قرارداد ندارم و منتظرم، تاکتیک تیم ملی ایران عوض گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید