پروژه های گردشگری درب گنبد تکمیل شوند، جاده های منطقه بازسازی شد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، الهیار ملکشاهی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه گاز رسانی به شهر درب گنبد در سخنانی با بیان اینکه یکی از تعهدات استان گاز رسانی به درب گنبد بود که به دلایل مختلف عملیاتی نمی شد، گفت: امروز پروژه گاز رسانی به روستاهای شهر گنبد شروع می گردد.

پروژه های گردشگری درب گنبد تکمیل شوند، جاده های منطقه بازسازی شد

وی با بیان اینکه تامین نفت و گازوئیل برای مناطق عشایری سخت است که با گاز رسانی به روستاهای منطقه این مشکل برطرف می گردد، گفت: کار گاز رسانی به منطقه گراوند در حال اجرا است و امیدواریم تا قبل از زمستان به انتها برسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم سال آینده کوهدشت به عنوان شهرستان سبز در بحث گازرسانی معرفی گردد.

ملکشاهی اضافه کرد: خدمات دولت مربوط به کل نظام است و باید بیان شوند.

وی در ادامه تاکید نمود: پروژه های گردشگری شروع گردیده در شهر درب گنبد و امامزاده محمد تکمیل شوند چرا که این امامزاده سالانه حدود یک میلیون زائر دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استاندار باید به شهر درب گنبد توجه ویژه ای داشته باشد، اضافه کرد: راه دسترسی تمام روستاهای درب گنبد بازسازی و ترمیم گردیده است.

ملکشاهی بیان داشت: در شورای اداری نیز استاندار لرستان قول مساعد دادند که با اختصاص 1.5 میلیارد تومان جاده درب گنبد به کشماهور آسفالت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پروژه های گردشگری درب گنبد تکمیل شوند، جاده های منطقه بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های گردشگری درب گنبد تکمیل شوند، جاده های منطقه بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید