گزارش AFC از تحقق رویای کاشیما آنتلرز، بازی باافتخار پرسپولیس و حمایت طرفداران از سرخپوشان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز و اتفاقات و حواشی آن اشاره نمود.

گزارش AFC از تحقق رویای کاشیما آنتلرز، بازی باافتخار پرسپولیس و حمایت طرفداران از سرخپوشان

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و برتری 2 بر صفر در مجموع دو مسابقه، به قهرمانی رقابت ها دست یافت. پس از سرانجام این بازی، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در توییتر، این عکس را منتشر کرد و نوشت: کاشیما آنتلرز به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

همچنین این صفحه با انتشار عکسی از بازیکنان تیم پرسپولیس نوشت: شما با افتخار بازی کردید. بازی جوانمردانه. این مهم است. برنامه ریزی، تمرین و دوباره کوشش کنید.

صفحه رسمی AFC همچنین با انتشار فیلمی از اینکه تماشاگران تیم پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم خود پرداختند، نوشت: طرفداران پرسپولیس از بازیکنان تیم خود قدردانی کردند و به حمایت از پرسپولیسی ها پرداختند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در خصوص این بازی نوشت: کاشیما آنتلرز رویای خود را تحقق بخشید. آنتلرز با ارائه یک بازی محکم، در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. نماینده ژاپن در مجموع دو مسابقه به برتری 2 بر صفر دست یافت.

در ادامه این مطلب AFC آمده است: با وجود پشتیبانی خوب تماشاگران و حضور 100 هزار طرفدار که خود را به استادیوم آزادی تهران رساندند، پرسپولیس نتوانست اختلاف دو گله کاشیما آنتلرز را کم کند. پرسپولیس موقعیت های کمی به دست آورد که بیشتر آنها به علی علیپور، مهاجم این تیم ختم می شد. او هم در استفاده از آن ناکام ماند تا شاگردان گو اویوا با کسب تساوی بدون گل، دومین قهرمانی متوالی نمایندگان ژاپن را پس از قهرمانی اوراواردز در فصل گذشته کسب نمایند. خیریتی در کار نبود؛ پنجره آسیا با پرسپولیس هم باز نشد

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش AFC از تحقق رویای کاشیما آنتلرز، بازی باافتخار پرسپولیس و حمایت طرفداران از سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش AFC از تحقق رویای کاشیما آنتلرز، بازی باافتخار پرسپولیس و حمایت طرفداران از سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید