گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم، به دنبال جار جنجال درباره داوری ها

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری ها صحبت کنیم و به دنبال فشار روی داور باشیم.

گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم، به دنبال جار جنجال درباره داوری ها

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، یحیی گل محمدی در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: امیدواریم بازی خوبی را از هر دو تیم ببینیم. ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر ایران است و کار سختی مقابل این تیم داریم. هر دو تیم در لیگ برتر نشان داده اند که از کیفیت خوبی برخوردارند و برنده آن تیمی خواهدبود که اشتباهات کمتری داشته باشد. برای ذوب آهن و تیم قابلی که دارد، احترام زیادی قائلیم و امیدواریم شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به اینکه آیا تیمش قرار است روی یک جام متمرکز باشد یا برای لیگ برتر و جام حذفی به یک اندازه ارزش قائل است، گفت: الان نمی توان در این خصوص صحبت کرد. با تمام قدرت در هر دو جام سعی می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و اینگونه نیست که صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم. مثل بقیه تیم ها روی جام حذفی حساب نموده ایم و امیدواریم بتوانیم تا آخرین لحظه پیش برویم.

گل محمدی در خصوص شرایط مالی پدیده گفت: خبرهای خوبی به گوشی ما رسیده و امیدواریم در هفته آینده این صحبت ها عملی گردد و دیگر شاهد مسائل نباشیم.

وی در رابطه با نقدها مدیران و مربیان ذوب آهن نسبت به اشتباهات داوری گفت: در کل باید بگویم که اشتباهات داوری برای تمام تیم ها وجود داشته است. خب ما و ذوب آهن آخرین بازی رسمی که انجام دادیم در هفته ششم لیگ برتر مقابل هم بود. اما موج نقدها از سوی تیم ذوب آهن نسبت به داوری این بازی حسابی بالا رفت. ضمن احترام به تمامی صحبت ها و نظرات مطرح گشته باید یادآوری کنم که پدیده هم در طول چند هفته اخیر از اشتباهات داوری متضرر گشته است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اضافه کرد: نکته جالب اینجاست در آنالیز که برای اشتباهات داوری در 6 هفته اول لیگ برتر از سوی کارشناسان انجام شد و اتفاقا در رسانه ها نیز منتشر گشت، تیم ذوب آهن در بین سه تیم اولی قرار گرفته است که اشتباهات داوری بیشترین سود را برای آنها داشته است و تیم پدیده در بین تیم هایی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل گشته است.

وی ادامه داد: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری ها صحبت کنیم ولی اگر قرار است تیمی همیشه به مسایل داوری معترض باشد و بعد از آن سود هم ببرد، کار درست پیش نمی رود و یک جای آن اشکال پیدا می نماید. ما باید کوشش کنیم فشار را از روی داور برداریم نه اینکه همه چیز را تشدید کنیم و تمرکز داوران را از بین ببریم. اعتقاد دارم که همه داوران فوتبال بدنبال این هستند که قضاوت عادلانه داشته باشند و در این مسیر نقش مربیان بسیار اهمیت دارد که فضا را برای قضاوت عدلانه مساعد و فضای بدور از تنش ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: من از کمیته داوران هم می خواهم روی این موضوع زمان بیشتری بگذارند تا خدای نانموده حق تیمی تضعیف نگردد. ما در پدیده سعی نموده ایم همیشه فنی نتیجه بگیریم و از حواشی دور باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم، به دنبال جار جنجال درباره داوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: سعی می کنیم در هر دو جام عملکرد خوبی داشته باشیم، به دنبال جار جنجال درباره داوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید