گلایه از داوری به ژاوی هم رسید، هنوز به آن پنالتی بدبینم!

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ژاوی می گوید: در بازی رفت آنقدر حواس مان به گل زدن بود که دفاع کردن را در دقایق پایانی کاملا فراموش کردیم و به همین خاطر هم گل خوردیم.

گلایه از داوری به ژاوی هم رسید، هنوز به آن پنالتی بدبینم!

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو ، حضور ژاوی در ایران برای رویارویی با پرسپولیس در بازی برگشت نیمه نهایی، چهارمین سفر او در سه سال اخیر به حساب می آید. سفرهایی که حالا این ستاره اسپانیایی را در روبروه با طرفداران ایرانی اش راحت تر نموده است. او بیش از سه سال است که از بارسلونا به السد آمده است و آن طور که به نظر می رسد حداقل تا جام جهانی 2022 که قرار است در قطر برگزار گردد او در این کشور ماندگار خواهد شد و حتی این فرضیه وجود دارد که او سرمربی تیم ملی قطر در جام جهانی باشد.

او از زمانی حضورش در قطر شاید بیشتر از هرکشور دیگری به ایران سفر نموده است و حالا دوستانی ایرانی هم دارد که پیش از بازی برگشت مقابل پرسپولیس در گفت و گو با دوستانش می گوید: من هنوز به آن پنالتی بدبین هستم. و بعد هم می خندد تا هم حرفش را زده باشد و هم اطرافیان از او به دل نگیرند.

وقتی این اظهارنظر ژاوی با واکنش دوستان ایرانی اش روبرو می گردد و همه می گویند که خطا روی خط هجده قدم اجرا شده بود، او پاسخ می دهد: من آن صحنه را دیگر ندیدم. اگر روی خط باشد پنالتی است و داور تصمیم درستی گرفته است.

البته ژاوی تمرکز زیادی که بازیکنان السد روی حمله داشتند را هم دلیل اصلی گل خوردن این تیم می داند: در بازی رفت آنقدر حواس مان به گل زدن بود که دفاع کردن را در دقایق پایانی کاملا فراموش کردیم و به همین خاطر هم گل خوردیم.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی

به "گلایه از داوری به ژاوی هم رسید، هنوز به آن پنالتی بدبینم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه از داوری به ژاوی هم رسید، هنوز به آن پنالتی بدبینم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید