تکواندو

انتها کار دختران تکواندو در مسابقات جهانی با کسب سه مدال

تهران (پانا) - اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی دنیا تکواندو زنان 2021 ریاض در حالی به خاتمه رسید که دختران تکواندو کشورمان پیروز به کسب یک مدال طلا و دو برنز در این رویداد شدند.

15 دی 1400

معتمدی پایگاه اصلی ورزشهای رزمی می گردد، منتظرنامه رسمی آیکیدوهستیم

همایون خرم ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: یکی از مسائل این فدراسیون در سالهای گذشته، نداشتن عضویت فدراسیون جهانی برای رشته آیکیدو بود. این رشته علاقمندان زیادی در ایران دارد که سالهاست به دلیل همین مشکل اجازه حضور در برنامه های بین المللی، مسابقات...

24 مرداد 1399

تثبیت جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه مارس را اعلام کرد. در این رنکینگ امتیازات ماه فوریه سال 2016 به طور کل از جدول رده بندی حذف و از امتیازات ماه های دیگر از این...

1 اردیبهشت 1399

16 تکواندوکار به اردوی تیم ملی تکواندو زنان راه پیدا کردند

مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو زنان، روز یکشنبه در فدراسیون تکواندو برگزار و 16 تکواندوکار پیروز شدند جواز حضور در اردو را کسب نمایند.

21 بهمن 1398

کادرفنی تیم های ملی تکواندو نوجوانان و نونهالان معرفی شدند

کمیته فنی فدراسیون تکواندو سرمربی تیم های ملی نوجوانان و نونهالان را در دو گروه پسران و دختران برای حضور در رویدادهای پیش رو معین کرد.

20 تیر 1398

سالن بین المللی تیراندازی شهر ایلام به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاران، سالن بین المللی تیراندازی شهر ایلام صبح امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

20 خرداد 1398