آماده باش نیروهای امدادی و خدماتی در بجنورد، مردم نگران بارندگی ها نباشند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران/خراسان شمالی فرماندار بجنورد از آماده باشِ دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان اطلاع داد.

آماده باش نیروهای امدادی و خدماتی در بجنورد، مردم نگران بارندگی ها نباشند

باقرپور در گفت وگو با وبلاگ ارم گفتگو با اشاره به اینکه بارش ها و طوفان امروز تا به امروز خسارت جدی در شهرستان بجنورد نداشته است، اظهار کرد: سازمان هواشناسی طی دو روز گذشته بابت طوفان و بارندگی ها هشدار داده بود که ما نیز از همان موقع در آماده باش قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه امروز در شهرستان بجنورد طوفان و بارندگی وجود داشت، اضافه نمود: تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث در شهرستان اندیشیده شده بود و تا به امروز خسارت جدی در شهرستان گزارش نشده است.

فرماندار بجنورد با بیان اینکه بیش از 10 دستگاه امدادرسان و خدماتی در شهرستان بجنورد آماده باش هستند، اضافه نمود: پس از بارندگی ها، قطعی برق در بعضی از نقاط شهرستان وجود داشت اما دستگاه های خدماتی با سرعت بالا توانستند این مشکل را برطرف نمایند تا مردم نیز نگرانی خاصی نداشته باشند.

باقرپور در سرانجام با اشاره به اینکه دستگاه های مربوطه همچنان آماده باش هستند، توضیح داد: اطلاعات و جزئیات اقدامات اجرا شده طی امروز از سوی دستگاه های مختلف، فردا تعیین می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش نیروهای امدادی و خدماتی در بجنورد، مردم نگران بارندگی ها نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش نیروهای امدادی و خدماتی در بجنورد، مردم نگران بارندگی ها نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید