اتهام عجیب معاون باشگاه پرسپولیس به دروازه بان سابق این تیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:55 فردا شنبه در حالی میزبان آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال است که بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کُروات خود را همچنان در اختیار ندارد.

اتهام عجیب معاون باشگاه پرسپولیس به دروازه بان سابق این تیم

دروازه دوم سرخپوشان به علت عدم پرداخت مطالبات خود تهران را ترک کرد تا تصمیم به فسخ قرارداد پس از 4 سال قهرمانی با این تیم بگیرد.

رادوشویچ که در طول این مدت یکی از آرامترین بازیکنان تیم به حساب می آمد پس از ترک تهران مصاحبه هایی را علیه ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه انجام داد و طی آن اسم کرد شکوری نه تنها حاضر نبود طلب وی را پرداخت کند بلکه در جلسات خصوصی به او و خانواده اش توهین می کرد.

این ادعا را ابراهیم شکوری در تبادل نظر با رسانه های تصویری تکذیب کرد. با این حال شکوری که توجه ویژه ای به فضای مجازی دارد در آستانه بازی با آلومینیوم اراک پیغامی را منتشر کرد که به توضیح زیر است:

هر هفته و دقیقا روز قبل از بازی، بازیکن مثلا متعصب تیم که در این مقطع حساس در حال کباب خوردن و نوشیدن در کشورش است مصاحبه می نماید. پول مفت قرارداد 4 ساله بدجور مزه نموده است. برای حفظ آرامش تیم دیگر صحبتی نمی کنم و همه موضوعات گفته شده است.

شکوری در حالی جملات توهین آمیزی را علیه دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس بیان نموده است که باشگاه پرسپولیس همچنان طلب رادو را پرداخت ننموده است تا سرخ ها به زودی با شکایتی نو در فیفا روبرو شوند.

شکوری البته بعد از انتشار این پیغام و بازتاب گسترده و منفی آن، اظهار داشت آن را حذف خواهد نمود!

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتهام عجیب معاون باشگاه پرسپولیس به دروازه بان سابق این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام عجیب معاون باشگاه پرسپولیس به دروازه بان سابق این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید