اختر: زیبا بازی کردن از منچستر، لیورپول و بایرن برمی آید، حاضرم استقلال افتضاح بازی کند اما قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم قهرمانی می خواهد، گفت: زیبا بازی کردن چه فایده ای دارد وقتی نتوانید برنده شوید؟

اختر: زیبا بازی کردن از منچستر، لیورپول و بایرن برمی آید، حاضرم استقلال افتضاح بازی کند اما قهرمان گردد

ادموند اختر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ارم گفتگو، درباره رجحان 2 بر یک استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: همان چیزی که طرفداران، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان می خواستند رخ داد. استقلال در یک بازی سخت و 6 امتیازی پیروز شد. پیروزی مقابل گل گهر از نان شب واجب تر بود و با توجه به شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، حتی می تواند مشخص نماینده قهرمانی استقلال باشد. استقلال با 6 امتیاز اختلاف صدرنشین و همه چیز برای قهرمانی در اختیار خودش است.

وی در واکنش به انتقاد بعضی پیشکسوتان به نحوه بازی آبی پوشان و عدم اطمینان از قهرمانی این تیم گفت: خوب بازی کردن یعنی چه؟ خوب بازی کردن و بردن از تیم هایی مثل منچسترسیتی، لیورپول و بایرن مونیخ برمی آید. زیبا بازی کردن چه فایده دارد وقتی نتوانید برنده شوید؟ زیبا بازی کردن نهایت 24 ساعت در فکر طرفداران بماند ولی قهرمانی سال ها در خاطرشان ثبت می گردد. نمی دانم چه کسانی هستند که از استقلال انتقاد می نمایند ولی آیا تیمی وجود دارد که هم زیبا بازی کند و هم برنده گردد؟ ما در صدر جدول هستیم و امیدوارم در تمام بازی ها زیبا بازی نکنیم و افتضاح باشیم ولی سه امتیازها را بگیریم و قهرمان شویم. طرفداران بازی زیبا نمی خواهند، قهرمانی می خواهند.

مهاجم پیشین استقلال اعلام کرد: به جرأت می توانم بگویم برترین بازی استقلال در این فصل برابر نساجی مازندران بود که زیبا بازی کرد ولی نتوانست پیروز گردد. این زیبا بازی کردن به چه درد استقلال خورد؟ ما طرفداری نگاه می کنیم ولی باید ببینیم کادرفنی چه چیزی می خواهد. شاید آنها زیبا بازی کردن نمی خواهند. تا اینجای کار، همه چیز به سود استقلال بوده، اگر چه بازی های سختی به جای مانده است.

اختر در مورد تقابل هفته آینده استقلال با صنعت نفت آبادان در هفته بیست ودوم لیگ برتر گفت: همه بازی ها سخت است. صنعت نفت به نسبت امکاناتی که در اختیار داشته، یکی از برترین تیم های سال جاری بوده است. ستاره این تیم، خود صنعت نفت است. باید از تیم طرفدار هم نام ببریم که در سال اول حضورش در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اختر: زیبا بازی کردن از منچستر، لیورپول و بایرن برمی آید، حاضرم استقلال افتضاح بازی کند اما قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختر: زیبا بازی کردن از منچستر، لیورپول و بایرن برمی آید، حاضرم استقلال افتضاح بازی کند اما قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید