خبرنگاران اکبر میثاقیان سکان ملوان بندرانزلی را در دست گرفت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، انزلی-خبرنگاران-در مراسمی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه، اکبر میثاقیان رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ، سکان کشتی ملوانان را در دست گرفت .

خبرنگاران اکبر میثاقیان سکان ملوان بندرانزلی را در دست گرفت

به گزارش خبرنگار وبلاگ ارم گفتگو عصر سه شنبه در هتل سفید کنار بندرانزلی مراسم معارفه اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برگزار گشت.

میثاقیان در این جلسه با اظهار تشکر از حسن اعتماد مسئولان باشگاه ملوان گفت:تمام تلاش من بر این است که هشت بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر گذاشته و ملوان در لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی بماند.

وی افزود: در حال حاضر 15 روز تا آغاز رقابت ها باقی مانده و در این زمان کم نمی توان از نظر فنی با بازیکنان کار زیادی را انجام داد و تنها تلاش کادر فنی تیم بر این خواهد بود که بازیکنان از نظر روحی آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات داشته باشند.

میثاقیان تاکید کرد: انتظارم از همه مردم ، مسئولان و هواداران تیم محبوب ملوان بندرانزلی این است که تنها به بقای این تیم در لیگ فکر کنند و تیم از هرگونه حاشیه دور بماند.

وی همچنین اظهار کرد: تلاش می شود در صورت تامین اعتبار و برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم ، بازی تدارکاتی با تیمهایی نظیر استقلال و پرسپولیس و فولاد در تهران برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شرح داد: تضمین می کنم هشت بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و پس از آن برنامه های بلند مدت خود را برای این تیم محبوب کشور اعلام می کنم .

میثاقیان ادامه داد: مهمترین اولویت من پیروزی در هشت بازی باقی مانده و ماندن ملوان در لیگ یک است چرا که نه تنها مردم انزلی بلکه ایران عاشق ملوان است و این تیم باید متحول شود.

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، پیش از این محمد احمدزاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی سکان هدایت این تیم را برعهده داشت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر با کسب 24 امتیاز از 26 بازی اجرا شده و با پنج پیروزی ، 9 تساوی و 12 شکست و 20 گل زده و 35 گل خورده و با تفاضل گل منفی 15 در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور واقع شده است .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اکبر میثاقیان سکان ملوان بندرانزلی را در دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اکبر میثاقیان سکان ملوان بندرانزلی را در دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید