خبرنگاران گل محمدی: هنوز کارمان تمام نشده؛ می خواهیم با جام برگردیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز کارمان تمام نشده است، قهرمانی جذاب است و می خواهیم با جام به ایران برگردیم. همه کوشش خود را می کنیم تا به هدف بزرگی که می خواهیم برسیم.

خبرنگاران گل محمدی: هنوز کارمان تمام نشده؛ می خواهیم با جام برگردیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، یحیی گل محمدی در آستانه بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی حرف های جالبی را بر زبان آورد، او ابراز امیدواری کرد قرمزپوشان تهرانی بتوانند با غلبه بر نماینده کره جنوبی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 گفت: من دو سال پیش به تلویزیون دعوت شدم تا این بازی را کارشناسی کنم. این موضوع برای من افتخار بزرگی بود. قرمزپوشان به خاطر محدودیت های بازیکن که داشتند نتوانستند از همه نفرات خود استفاده نمایند و با تیم جوان کار بزرگی را انجام دادند.

وی اضافه نمود: هر مربی دوست دارد به افتخار بزرگی برسد. اینکه با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ام افتخار است. هنوز هم دیدن صحنه ای صعود پرسپولیس را در فضای مجازی می بینم کیف می کنم و برایم هیچ وقت کهنه نمی گردد. خدا به من یاری کرد تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت بنشینم.

گل محمدی اعلام نمود: با تمام سختی هایی که داشتیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. طرفداران پرسپولیس انرژی مثبتشان را به ما رساندند و به طور حتم دعا می نمایند تا در بازی با اولسان کره جنوبی به موفقیت برسیم.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: چند روز بعد از اینکه راهنمایی پرسپولیس را بر عهده گرفتم به بازیکنان این تیم گفتم یادتان باشد کار نیمه تمامی دارید که باید آن را انجام بدهید. همه به من نگاه نموده و حس خوبی داشتند. شاید آن موقع خیلی از بازیکنان فکر نمی کردند به فینال آسیا برسیم اما این اتفاق قشنگ رخ داد. هر روزی که گذشت پیشرفت کردیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس با جان و دل تمرین کردند. در این مدت هیچ وقت نشد که بگویند تمرین سخت است و چرا زیاد می دویم. یکبار هم شاگردانم نخواستند در تمرین کم بگذارند. همواره هم می گفتند بیشتر تمرین کنیم. بازیکن ها روح بزرگی دارند و در زمان پیروزی هایشان انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری می گرفتند.

گل محمدی تاکید نمود: وقتی پرسپولیس برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفت هیچ کس فکر نمی کرد فینالیست گردد. باید هر سه روز بازی نموده و یک روز در میان بررسی حریفان و پرسپولیس را انجام می دادیم، من از ته قلبم به موفقیت پرسپولیس امیدوار بود.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: بازی اول ما در مرحله گروهی خیلی سخت بود و باید می بردیم. حق اشتباه کردن نداشتیم. شاید از نظر فنی زیاد خوب نبودیم اما التعاون را شکست دادیم. حامد لک خیلی خوب کار کرد و چند بار ما را نجات داد. همانجا نشانه هایی از اینکه خدا پرسپولیس را دوست دارد نمایان شد. ما باید بازی به بازی حریفان را می بردیم تا از گروه خود صعود کنیم و این طور هم شد.

وی گفت: 45 دقیقه قبل از بازی با النصر به ما اظهار داشتند نمی توانیم از وجود عیسی آلکثیر در ترکیب پرسپولیس استفاده کنیم. چند دقیقه ای در شوک بودم و می دانستم اگر بخواهم به هم بریزم رفتارم روی تیم اثر می گذارد و کارمان خراب تر می گردد. به هتل آمدم و با چند نفر از بچه ها حرف زدم. اگر خبر را اعلام می کردم تیم به هم می ریخت. جلسه فنی ما احساسی برگزار گردید و چند نفر از مربیان و بازیکنان گریه کردند. بازی خاطره انگیزی شد و همه با غیرت به زمین رفتند و برنده شدیم.

گل محمدی در انتها گفت: هنوز کارمان تمام نشده است، قهرمانی جذاب است و می خواهیم با جام به ایران برگردیم. همه کوشش خود را می کنیم تا به هدف بزرگی که می خواهیم برسیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گل محمدی: هنوز کارمان تمام نشده؛ می خواهیم با جام برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: هنوز کارمان تمام نشده؛ می خواهیم با جام برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید