از باشگاه مس شکایت کردم، می خواستند با طلب هایم گروکشی نمایند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، محمدرضا سنگ سفیدی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه از باشگاه مس سونگون به کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت نموده است، گفت: از قرارداد سال گذشته ام با تیم مس فقط 45 درصد دریافتی داشتم و 55 درصد از قرارداد به علاوه پاداش قهرمانی و پاداش بازی آخر به من پرداخت نشده است. برای همین مجبور شدم از این باشگاه شکایت کنم. چیز اضافه ای نمی خواهم. فقط دنبال حقم هستم.

از باشگاه مس شکایت کردم، می خواستند با طلب هایم گروکشی نمایند

وی اضافه کرد: مسئولان باشگاه مس بعد از انتها فصل گذشته می گفتند ابتدا بیا قرارداد فصل بعد را تمدید کن تا پولت را بدهیم. آنها می خواستند گروکشی نمایند. این چه کاری است؟ مگر می گردد پول تمام بازیکنان را بدهند و فقط برای من پرداخت نگردد؟ البته حمید احمدی هم 20 درصد از مس طلب دارد و او هم شکایت نموده است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در ادامه با اشاره به تساوی این تیم در بازی نخست این فصل برابر هایپر شاهین شهر تاکید نمود: همواره دو، سه هفته ابتدایی لیگ یک مقدار سخت است. شاکله گیتی پسند تا حدی تغییر نموده است و هماهنگی بازیکنان زمان می برد. شناخت کافی هم از تیم تازه صعود نموده هایپر وجود نداشت و از سوی دیگر بازی بدون تماشاگر بود. این مسائل باعث شد بازی سختی داشته باشیم. باید به تیم حریف تبریک بگویم که جوانمردانه و محکم بازی کرد. این تساوی را گردن کسی نمی اندازیم. بد بازی کردیم و منِ بازیکن هم مقصر هستم.

سنگ سفیدی ادامه داد: در بازی روز گذشته چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم. ITC پیمان حفیظی صادر نشده است. مهران عالیقدر و میثم برمشوری هم مصدوم هستند. برای همین از چند بازیکن امید در تیممان استفاده کردیم و خوشبختانه توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از باشگاه مس شکایت کردم، می خواستند با طلب هایم گروکشی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از باشگاه مس شکایت کردم، می خواستند با طلب هایم گروکشی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید