باملایی تیم ملی جودو بهتر نتیجه می گرفت، به فدراسیون جدیدفرصت دهیم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مهدی درخشنده با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: جودوکاری که به لحاظ فنی در سطح یک جهان واقع شده است و سرگروه تیم ملی است با حضور خود می توانست هم به اعضای تیم روحیه بدهد و هم با مدال خود به دیگر اعضای تیم یاری کند به خوبی نتیجه بگیرند. امیدوارم شرایط حضور دوباره او در اردوی تیم ملی فراهم گردد.

باملایی تیم ملی جودو بهتر نتیجه می گرفت، به فدراسیون جدیدفرصت دهیم

وی اضافه کرد: همه اهالی جودو می دانند که این تیم تنها یک اردو با کادر فنی جدید داشت و ترکیب اصلی تیم ملی پیش از برگزاری مجمع صورت گرفته و با تغییراتی که در رأس فدراسیون و شرایط اردوها به وجود آمد، کسب این نتیجه در رقابتهای قهرمانی آسیا پیش از اعزام قابل پیش بینی بود. ولی در همین وضعیت هم اگر آنالیز دقیقی روی تک تک اوزان داشته باشیم، می بینیم مبارزات خوبی را از جوانان تیم شاهد بودیم.

دبیر پیشین فدراسیون جودو ادامه داد: نیک اقبال در وزنی که سعید ملایی حضور داشت مبارزات خوبی به نمایش گذاشت و برابر جودوکاری پیروز شد که پیش از این یکبار ملایی را شکست داده بود، فتحی پور هم در مصاف با بهترین های وزن خود مبارزات نزدیکی انجام داد و ملک زاده در وزن 100+ کیلوگرم مقابل یکی از بهترین سنگین وزن های دنیا عملکرد خوبی داشت. البته از بریمانلو انتظار بیشتری می رفت.

درخشنده اضافه کرد: من با محمد منصوری سرمربی سابق تیم ملی صحبت کردم و از او خواستم بماند و تیمی را که چند ماه است برای آماده سازی او وقت گذاشته در رقابتهای قهرمانی آسیا همراهی نموده و پس از بازگشت تیم ملی هر تصمیمی که دوست داشت را اجرایی کند که متأسفانه قبول نکرد.

نامزد انتخابات جودو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیمی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد حاصل تفکرات مدیریت قبلی فدراسیون جودو بود. آرش میراسماعیلی نزدیک به 40 روز است مسئولیت فدراسیون را قبول نموده، رقابتهای امارات تجربه خوبی برای او بود تا با نگاه به آینده و با یاری اهالی این رشته برای ساختن تیم ملی کوشش کند.

وی در انتها گفت: جودو ایران برای پیشرفت نیازمند همدلی و وفاق همه اعضای خانواده می باشد و اگر این موضوع اصل کار قرار گیرد و همه برای رسیدن به این هدف کوشش نمایند، شک نکنید با پتانسیل موجود می توانیم خیلی زود به قله افتخار بازگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باملایی تیم ملی جودو بهتر نتیجه می گرفت، به فدراسیون جدیدفرصت دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باملایی تیم ملی جودو بهتر نتیجه می گرفت، به فدراسیون جدیدفرصت دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید