تأثیر فتاحی بر سرمربی استقلال

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تأثیر جلسه فتاحی با سرمربی دو تیم سرخابی را در مصاحبه شفر و تغییر نظر 180 درجه ای او می توان دید.

تأثیر فتاحی بر سرمربی استقلال

شفر موافق برنامه فشرده شد

بعد از اعتراض هایی که سرمربی های استقلال و پرسپولیس نسبت به تقویم فشرده رقابت ها داشتند، سعید فتاحی با شفر و برانکو جلسه ای برگزار کرد و به نوعی آن ها را توجیه کرد. حالا تأثیر جلسه فتاحی با سرمربی دو تیم سرخابی را در مصاحبه شفر و تغییر نظر 180 درجه ای او می توان دید. وقتی خطیر، به عنوان معاون ورزشی باشگاه همچنان بابت این تقویم فشرده ناراضی است و شفر نظری کاملاً متفاوت و متناقض با او دارد.

علی خطیر درباره فشردگی بازی ها می گوید: این شرایط واقعا فشرده است و به تیم ها ضربه می زند. شرایط پرسپولیس را ببینید. آن ها شرایط سختی از قائمشهر بازگشتند، باید راهی قطر شوند و بعد به تهران بازمی گردند تا دوباره بازی نمایند. هفته گذشته هم ما چنین شرایطی داشتیم. دلیلی برای زود تمام کردن لیگ وجود ندارد. میتوانیم با فشار کمتری بازی کنیم، مسئله ای هم نیست اگر مسابقات به ماه رمضان کشیده گردد.

وینفرد شفر اما از این تقویم ناراضی نیست: دفعه اولی نیست که با این شرایط رو به رو می شویم و همه باید برای موفقیت از تیم حمایت نمایند و باید برای استراحت و بدنسازی خوب به بازینان یاری کنیم. شاید نظر متفاوت سرمربی آلمانی نتیجه جلسه ای است که فتاحی با او و برانکو داشت.

210 - 10

منبع: ایران ورزشی

به "تأثیر فتاحی بر سرمربی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر فتاحی بر سرمربی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید