تهران ، تاکسی ها از چهارم خرداد باید برچسب نرخ کرایه داشته باشند

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران آنلاین:سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرایه تاکسی از شنبه 4 خرداد ماه با تاکسیرانان متخلف برخورد می گردد.

تهران ، تاکسی ها از چهارم خرداد باید برچسب نرخ کرایه داشته باشند

مهدی ابراهیمی با اشاره به توزیع برچسب های نرخ کرایه های تاکسی سال 98 در میان تاکسیرانان اظهارکرد: برچسب های نرخ کرایه تاکسی سال 98 از 10 اردیبهشت ماه میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان می بایست در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را روی خودروی خود نصب نمایند.

به گزارش ایسنا، سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی در ادامه گفت: نرخ جدید کرایه ها روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر تهران نصب و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران تعیین شده است.

او ادامه داد: بر اساس آیین نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را روی خودروی خود نصب ننمایند برخورد قانونی می گردد و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.

ابراهیمی تاکید نمود: تاکسیرانان تنها تا سرانجام هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال 98 را نصب نمایند و از روز شنبه (4 خردادماه) بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به سرانجامه ها و خطوط تاکسیرانی با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی می نمایند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی است و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری ها متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهران ، تاکسی ها از چهارم خرداد باید برچسب نرخ کرایه داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران ، تاکسی ها از چهارم خرداد باید برچسب نرخ کرایه داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید