فراوری در بخش کشاورزی باید مورد حمایت جدی قرار گیرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد سامانه های نوین آبیاری که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضای جلسه برگزار گردید اظهار کرد: بخش کشاورزی در همه زمانها حائز اهمیت بوده و به ویژه اینکه نقش این بخش در شرایط تحریم و فشارهای بین المللی بیشتر و اثر گذار تر بوده و توانسته فشارهای بر مردم را کاهش دهد.

فراوری در بخش کشاورزی باید مورد حمایت جدی قرار گیرد

وی افزود: در این بخش اگرخوب برنامه ریزی گردد و اقدامات اساسی صورت گیرد بسیاری از فشار های مردم کاسته می گردد واین مستلزم این است که زیر ساخت های مناسب را فراهم کنیم تا کشاورزان آسوده خاطر بتوانند فراوری داشته باشند.

حبیبی توضیح داد : نقش بخش کشاورزی در زندگی مردم بصورت روزانه نشان می دهد هر چه بتوانیم باید زیر ساخت ایجاد کنیم و باید کوشش کنیم مسائل و مسائل این بخش حل گردد.

معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : با حمایت دستگاههای اداری واجرایی باید از فراوری حمایت کنیم و بخش کشاورزی نیازمند حمایت ویژه ای است زیرا یک بخش فرا بخشی است که باید همه دستگاهها حمایت و همراهی نمایند.

حبیبی افزود : در بخش زیر ساخت های حوزه کشاورزی نیازی به بحث در هیچ جلسه و کمیسیونی نیست باید برای اجرای طرح ها همکاری کردو جهاد کشاورزی می تواند مجوز صادر کند.

وی بر لزوم اهمیت توجه کشاورزان و باغداران برای مشارکت بیشتر در اجرای طرح های بخش کشاورزی با هنکاری فرمانداران و دهیاران تاکید نمود و خاطر نشان ساخت : باید از شرایط ایجاد گردیده برای اجرای طرح های نوین ابیاری بخوبی بهره برد.

حبیبی توضیح داد : یکپارچه سازی اراضی کشاورزی موضوع بسیار مهمی است و فرصتی است برای استان باید شرایط را برای تسریع اجرای این طرح ها فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد : سهمیه سال 97 برای اجرای آبیاری نوین که 10 هزار هکتار است از روند پیگیری که با نظم و انظباط خاصی اجرا می گردد جای تشکر دارد و باید به سرعت اجرای طرح های آب و خاک سرعت بیشتری بگیرد.

حبیبی توضیح داد: امروز کشاورزان به این واقعیت رسیده اند که باید سیستم های نوین ابیاری را اجرا نمایند و از این فرصت باید استفاده و در اجرا و تکمیل طرح بهره جست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری در بخش کشاورزی باید مورد حمایت جدی قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری در بخش کشاورزی باید مورد حمایت جدی قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید