خبرنگاران سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی 2 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تبریز - خبرنگاران - بر اثر سقوط یک دستگاه وانت نیسان به دره ای در شهرستان ورزقان و نیز آتش سوزی ناشی از برخورد دو خودرو در تبریز، امروز سه شنبه، 2 نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

خبرنگاران سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی 2 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سقوط یک دستگاه نیسان در جهت روستای جنگای خوینه رود شهرستان ورزقان موجب فوت 2 نفر و مصدومیت یکی از سرنشینان آن شد.

عملیات امداد و نجات این حادثه توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان ورزقان انجام شد و آنان مصدوم را جهت ادامه عملیات درمان به بیمارستان ورزقان انتقال دادند.

همچنین در سانحه رانندگی دیگری در روستای آرپادره سی تبریز بر اثر برخورد شدید 2 دستگاه خودروی پژو 206 و تندر 90 و آتش سوزی ناشی از آن هفت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

آتش نشانان عملیات اطفاء و امدادی این حادثه را با ایمن سازی خودروها و تحویل صحنه حادثه به نیروی انتظامی به سرانجام رساندند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این سانحه در جاده قدیم تبریز-اهر روی داد و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز را به محل کشاند.

وحید شادی نیا، اضافه نمود: مصدومان تحت مراقبت های پیش بیمارستانی و فوریتی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

6132/ 518

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی 2 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی 2 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید