رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: شهرستان اهر رتبه اول استانی را در تزریق واکسن کرونای جمعیت بالای 80 سال به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی

محمد میرزایی در گفت وگو با وبلاگ ارم گفتگو گفت: با مشارکت عمومی مردم و استقبالی خوبی که در جهت واکسیناسیون جمعیت 80 سال به بالا داشتیم، خوشبختانه برای بیش از 86 درصد این افراد واکسن کرونا صورت گرفته و تنها 368 نفر به جای مانده اند.

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، وی اضافه نمود: از کلیه افراد بالای 80 سال که هنوز پیروز به دریافت واکسن نشده اند، تقاضا می گردد تا نوزدهم اردیبهشت ماه، سال 1400 از ساعت هشت صبح تا 13:30 ظهر به مراکز سلامت محل سکونت خود در شهر و روستا یا بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه نمایند.

وی گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شروع واکسیناسیون جمعیت سنی 75 تا 80 سال به تعداد 2186 نفر در اهر شروع شده که خواهشمندیم این افراد به مراکز بهداشت مراجعه ننمایند، چرا که بسته به موجودی واکسن کرونا با این گروه سنی برای واکسیناسیون تماس گرفته خواهد شد.

میرزایی اضافه نمود: تا به امروز هیچ گونه عوارضی غیر از تب، سردرد و بدن درد خفیف که با قرص استامینوفن درمان شده در تزریق واکسن کرونا به گروه های سنی هدف خوشبختانه مشاهده نشده است.

وی به استفاده مستمر از ماسک در بیرون از خانه، شستشوی مکرر دست، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تاکید نمود و خواهان توجه ویژه همشهریان به این امر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه نخست اهر در واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید