دیدار معاون پارلمانی وزارت دفاع با دو خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع با دو تن از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، شهرستان پاکدشت دیدار و تبادل نظر کرد.

دیدار معاون پارلمانی وزارت دفاع با دو خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، سردار رضا طلایی نیک معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع شامگاه شنبه طی سفری به شهرستان پاکدشت با 2 تن از خانواده های شهدای مدافع حرم، شهید ابوالفضل راه چمنی و شهید سعید خواجه صالحانی دیدار و مصاحبه کرد.

سردار طلایی نیک دیدار با خانواده های معظم شهدا را فرصتی مهم دانست و گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در اولین شب ماه محرم الحرام خدمت خانواده های شهدای گرانقدر برسیم.

وی ادامه داد: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است و این شهدا وقتی از وطن خود دور شدند و جان خود را تقدیم اسلام کردند، این هجرت و شهادت آنها شامل جسارت آنها می شد. عشق به اهل بیت(ع) مرز و سرزمین نمی شناسد و هر کجای این جهان بودند، این شهدا برای اهل بیت(ع) جان خود را تقدیم می کردند.

وی خطاب به خانواده معظم شهید راه چمنی و شهید خواجه صالحانی اعلام کرد: به فرزندان خود افتخار کنید که خداوند آنان را برای شهادت انتخاب نموده، زیرا شهادت مقامی بالا و شامخ است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع در خاتمه اضافه کرد: از خودگذشتگی مدافعان حرم، امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و همه ما قدردان این بزرگواران و خانواده های معظم آنها هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دیدار معاون پارلمانی وزارت دفاع با دو خانواده شهید مدافع حرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار معاون پارلمانی وزارت دفاع با دو خانواده شهید مدافع حرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید