رونمایی از پروژکتور قدرتمند شیائومی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، در رویداد معرفی محصولات سری 12 شیائومی که روز سه شنبه برگزار گردید، این شرکت از یک پروژکتور بی سیم قابل حمل، به نام Paipai رونمایی کرد. این محصول دارای طراحی مینیمالیستی بوده و به راحتی در جیب جا می گردد.

رونمایی از پروژکتور قدرتمند شیائومی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، Xiaomi Paipai برای سهولت در ارائه پروژه ها طراحی شده است. برای استفاده از این محصول احتیاج است آن را به یک نوت بوک متصل کنید. این دستگاه صفحه نمایش نوت بوک را به صفحه نمایش بزرگتری منتقل می نماید. این دستگاه قابل حمل بعلاوه دارای ماژول وایفای بوده و فرستنده و گیرنده می توانند یک شبکه محلی LAN تشکیل دهند. برای استفاده از این پروژکتور، کاربران احتیاجی به نصب درایور نخواهند داشت. با اتصال به نوت بوک، پروژکتور شناسایی شده و امکان پخش وجود خواهد داشت.

این پروژکتور تصویر را با وضوح فوق العاده بالا و نویز بسیار کم منتقل می نماید. بعلاوه همگام سازی صدا و تصویر بسیار دقیق انجام می گردد. این محصول از باند فرکانسی 5G پشتیبانی می نماید و نمایش پایدار و طولانی مدت بدون قطع و وصلی و نویز را تضمین می نماید.

پروژکتور تازه شیائومی، از رابط Type-C پیشرفته، خروجی DP با کیفیت بالا و شارژ PD استفاده می نماید. این امر سبب تضمین انتقال پایدار محتوا با کیفیت بالا خواهد شد.

در عین حال بار اتصال چندین دستگاه را در زمانی که یک ارائه کننده تازه احتیاج به نمایش صفحه نمایش خود دارد، کاهش می دهد. در این حالت، همان پایانه گیرنده را می توان به چندین فرستنده متصل کرد و دیگران احتیاجی به وصل و جدا کردن دستگاه برای نمایش صفحه نمایش نخواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از پروژکتور قدرتمند شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پروژکتور قدرتمند شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید