شرط تحویل مسکن دولتی به آقایان مجرد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون وزیر راه و شهرسازی از شروع ثبت نام آقایان مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن از دوشنبه آینده 20 دیماه 1400 اطلاع داد.

شرط تحویل مسکن دولتی به آقایان مجرد

به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با اشاره به ثبت نام 2 میلیون و 456 هزار خانوار در نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: تمامی این متقاضیان به جز حدود 100 هزار نفر پالایش شده اند.

وی با بیان این که متقاضیان پالایش شده به کارتابل استان ها و سازمان های مربوط ارسال شده است، اضافه نمود: پس از این مرحله، کنترل فیزیکی مدارک و شرط پنجم یعنی سکونت 5 سال آنالیز می گردد.

وی بعلاوه با اعلام این که امروز آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان نهضت ملی مسکن است، توضیح داد: 15 دیماه آخرین مهلت برای دوره ثبت نامی است که از 28 مهرماه سال جاری شروع شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر این اساس در دوره تازه ثبت نام، آقایان مجرد بالای 23 سال می توانند از دوشنبه هفته آینده 20 دیماه اقدام به ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن (ثمن) نمایند.

محمودزاده با اشاره به این شرط تحویل واحد ها به آقایان مجرد، تاهل آن ها خواهد بود، تاکید نمود: در صورتیکه متقاضیان در موعد تحویل متاهل نشده باشند، تمام تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته شده برای آن ها حذف و واحد مسکونی به قیمت روز تحویل می گردد.

منبع: فرارو

به "شرط تحویل مسکن دولتی به آقایان مجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط تحویل مسکن دولتی به آقایان مجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید