اخبار سیاسی

نگاهی اجمالی به تنوع مجموعه های هنری در دانشگاه ها

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی اجمالی به تنوع مجموعه های هنری در دانشگاه ها برای شما نوشته شده است.

19 آذر 1401

همه اراضی کشاورزی کشور تا خاتمه دولت سیزدهم سنددار می شوند

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با مشارکت سازمان ثبت اسناد و املاک، همه اراضی کشاورزی کشور را تا انتها فعالیت دولت سیزدهم سنددار می کنیم.

18 آبان 1401

افزایش روند جهانی ابتلا به سل پس از 20 سال

براساس تازه ترین گزارش سازمان جهانی بهداشت، روند ابتلا به بیماری سل برای نخستین بار در 20 سال گذشته به دلیل آنچه که توسعه فقر، غفلت و کمبود بودجه عنوان شده، افزایشی شده است.

6 آبان 1401

پروژه های نیمه تمام راهسازی سال های گذشته تا انتها شهریور تمام می شوند

مشاور وزیر راه وشهرسازی گفت: از ابتدای سال جاری تا سرانجام شهریور پروژهای نیمه تمام سال های گذشته با توجه به تخصیص قیر و اعتبار تمام می گردد .

23 مهر 1401

اتصال گمرک به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ، کدام خدمات به صورت تمام وقت و بدون مراجعه در دسترس است؟

گمرک جمهوری اسلامی ایران هم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد تا خدمات گمرکی به صورت یکپارچه، سریع و آسان و برخط در دسترس عموم مردم، تجار و فعالین مالی کشور قرار گیرد.

19 مهر 1401

ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نبود خودرو اقتصادی روی خط تولید یکی از نقایص صنعت خودروسازی کشور است، گفت ظرفیت مونتاژ 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال وجود دارد.

27 مرداد 1401

پلوسی از مرز دو کره بازدید می نماید

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یکی از مقامات کره جنوبی گزارش داد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا میخواهد اواخر امروز (پنجشنبه) از منطقه مرزی دو کره که به صورت مشترک به وسیله فرماندهی سازمان ملل به رهبری آمریکا و کره شمالی کنترل می گردد، بازدید کند.

15 مرداد 1401

خسارت 2 هزار و 500 میلیارد تومانی سیل به بناهای تاریخی

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، خسارت 2 هزار و 500 میلیارد تومانی سیل به بناهای تاریخی اعلام شد.

13 مرداد 1401

راهنمای سفر به بلژیک

موقعیت جغرافیایی و زبانبلژیک از شمال با هلند، از شرق با آلمان و ازجنوب با فرانسه همسایه است. این همسایگی ها در تنوع زبان بلژیک تاثیر گذشته و این روزها مردم بلژیک به سه زبان هلندی، فرانسوی و آلمانی صحبت می نمایند. ناگفته نماند که گویش ورهای این سه زبان...

12 مرداد 1401

سریعترین خودروهای سال 2021 در جهان کدامند؟

آیا سریعترین خودروهای سال 2021 را می شناسید؟ وقتی صحبت از سریعترین خودروهای جهان می کنیم، باید به سراغ سوپر اسپرت های جهانی خودرو برویم؛ خودروهایی که بیشتر برای مسابقات طراحی می شود و تمرکز طراحان بر قدرت موتور و شتاب است تا امکانات و تجهیزات آنها.

8 مرداد 1401

نماینده مجلس: تا به امروز بحثی درباره افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است

موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت بنزین و گازوئیل گفت: نه وزارت نفت و دولت و نه مجلس برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و فراورده های نفتی ندارند. وزیر نفت هم در جلسه اخیر در کمیسیون انرژی به ضرص قاطع بیان کرد هیچگونه افزایش...

1 مرداد 1401

تمهیدات دولت فدرال برای کوتاه شدن صف های گذرنامه

دولت فدرال اعلام کرده است که یک سیستم تریاژ را برای کوتاه کردن مدت زمان منتظر ماندن در صف و همچین بلاتکلیفی درباره زمان دریافت یا تمدید گذرنامه های کانادایی، اجرایی خواهد کرد.

30 تیر 1401

نشست آنالیز راهکارهای حمایت از توسعه صنایع دستی و آنالیز گردشگری صنایع دستی برگزار گردید

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، نشست آنالیز راهکارهای حمایت از توسعه صنایع دستی و آنالیز گردشگری صنایع دستی برگزار گردید.

27 تیر 1401

توسعه انرژی های تجدیدپذیر در استان تهران سرعت می گیرد

سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) و استانداری تهران، تفاهمنامه ای را به منظور توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک و ارتقای بهره وری برق امضا کردند.

23 تیر 1401

زارع پور: پژوهشگاه فضایی باید قطب توسعه و تثبیت فناوری فضایی باشد، خدمات فضایی را وارد زندگی مردم کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پژوهشگاه فضایی باید قطب توسعه و تثبیت فناوری فضایی باشد گفت: باید مدیریت دانش کشور در حوزه فضایی با موضوع پژوهشگاه فضایی انجام پذیرد.

22 تیر 1401

کتاب صوتی دنیای صفحه، داستان های مشهور تری پرچت

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمودو، مجموعه داستانی دیسک ورلد (دنیا صفحه) نوشته تری پرچت با همکاری ستاره های مشهور انگلیسی قرار است به صورت کتاب صوتی منتشر گردد. بیل نایتی، ایندیرا وارما و چند تن از مشاهیر دیگر در فراوری این مجموعه صوتی شرکت خواهند...

6 تیر 1401

اختصاص 27 صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به ورزش

به گزارش خبرنگاران و براساس اعلام خانه ملت، نمایندگان مجلس عصر امروز سه شنبه 17 اسفند در ساعات پایانی آنالیز بودجه، با الحاق یک بند به ماده واحده لایحه بودجه 1401موافقت کردند. در این بند الحاقی آمده است:

26 خرداد 1401

معاون وزیر ارتباطات: تعرفه اینترنت خانگی 60 درصد افزایش یافت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش 60 درصدی تعرفه اینترنت خانگی اطلاع داد.

23 خرداد 1401

جدی: وزارت صمت به جای ورود به موضوع افزایش تیراژ تولید، شرایط رقابتی شدن بازار خودرو را فراهم کند

خبرنگاران - عضو کمیسیون نصایع و معادن مجلس معتقد است وزیر صمت باید طی چند ماه برنامه خود را برای خروج از خودروسازی و رقابتی کردن این حوزه به کمیسیون ارائه دهد و برنامه افزایش تیراژ تولید و ارتقا کیفیت باید از سوی خودروسازان تدوین و اجرایی شود.

19 خرداد 1401

هفته آینده تکلیف مسئول دفتر موسیقی ارشاد معین می گردد، بنای تعطیلی فعالیت های هنری را نداریم

اسماعیلی گفت: کوشش می کنیم هیچ یک از فعالیت های فرهنگی و هنری به علت شیوع دوباره کرونا تعطیل نشود.

14 خرداد 1401
تعداد: (284)