هفته آینده تکلیف مسئول دفتر موسیقی ارشاد معین می گردد، بنای تعطیلی فعالیت های هنری را نداریم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، اسماعیلی گفت: کوشش می کنیم هیچ یک از فعالیت های فرهنگی و هنری به علت شیوع دوباره کرونا تعطیل نشود.

هفته آینده تکلیف مسئول دفتر موسیقی ارشاد معین می گردد، بنای تعطیلی فعالیت های هنری را نداریم

وبلاگ ارم گفتگو - اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع وبلاگ ارم گفتگو حاضر در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر گفت: بنایی برای تعطیلی کامل فعالیت های فرهنگی هنری نداریم؛ سعی ما برپایی این فعالیت ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

چند روزی است که اخباری مبنی بر کاهش ظرفیت حضور تماشاگران در سالن های تیاتر، برگزاری کنسرت های موسیقی و ... در فضای مجازی به علت ظهور موج نو کرونا منتشر شده است.

وزیر ارشاد، اما در توضیحات خود این اطمینان را داد که فعالیت های فرهنگی هنری با توجه به واکسیناسیون عمومی و رعایت اصول بهداشتی، همانند گذشته تعطیل نشوند.

او در ادامه از معین تکلیف دفتر موسیقی ارشاد و تعیین شدن مسوول آن سخن گفت. اسماعیلی توضیح داد: همه از عملکرد آقای اللهیاری در دفتر موسیقی ارشاد رضایت داشته اند؛ اما ایشان در حال حاضر در معاونت فرهنگی ارشاد سمت دارند و باید با رایزنی درباره ابقای ایشان و یا نماندنشان در دفتر موسیقی تصمیم بگیریم.

اسماعیلی در بخش دیگر صحبت های خود از کوشش برای افزایش بودجه جشنواره موسیقی فجر در سال آینده اطلاع داد.

او بعلاوه درباره حواشی پیش آمده بعد از جشنواره فیلم فجر و انتشار فیلمی از یک هنرمند حاضر در جشنواره به صورت تقطیع شده که مناسبات فرهنگی دینی و مذهبی را زیر سوال برده بود، گفت: اگر یک جایی یک نفر خطایی انجام می دهد این را نباید به جامعه هنری ما تسری داد. دغدغه های جامعه ایمانی ما برای ما بسیار اهمیت دارد و حالا اگر فردی کاری کند که به این باور ها توهین گردد این هم محکوم است و ما اعلام انزجار می کنیم.

وبلاگ ارم گفتگو فرهنگی هنری سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته آینده تکلیف مسئول دفتر موسیقی ارشاد معین می گردد، بنای تعطیلی فعالیت های هنری را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته آینده تکلیف مسئول دفتر موسیقی ارشاد معین می گردد، بنای تعطیلی فعالیت های هنری را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید