تمهیدات دولت فدرال برای کوتاه شدن صف های گذرنامه

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، دولت فدرال اعلام کرده است که یک سیستم تریاژ را برای کوتاه کردن مدت زمان منتظر ماندن در صف و همچین بلاتکلیفی درباره زمان دریافت یا تمدید گذرنامه های کانادایی، اجرایی خواهد کرد.

تمهیدات دولت فدرال برای کوتاه شدن صف های گذرنامه

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو به نقل از narcity، در 23 ژوئن، وزیر خانواده، بچه ها و توسعه اجتماعی گفت که عمیقا نگران ارائه خدمات گذرنامه به کانادایی هاست و بهبود آن اولویت اصلی دولت است.

او گفت که برای مقابله با این شرایط بی سابقه مرکز خدمات کانادا (Service Canada)، کارکنان و همچنین ظرفیت پردازش ها را بیشتر کرده است.

برای انجام این کار، اقدامات تریاژ برای خدمات گذرنامه در مراکز شهری که در آن جمعیت زیادی مراجعه می کنند، اجرایی می شود.

مدیران و کارمندان بیشتری صبح زود در سایت های تخصصی گذرنامه حاضر خواهند شد و کمک خواهند کرد تا با افراد در صف صحبت و شرایط آنها را ارزیابی کنند.

این سیستم اوایل این هفته در مونترال اجرا شد و از 27 ژوئن، ونکوور و سایر شهرهای سراسر کانادا هم از آن استفاده خواهند کرد.

کارکنان با تمرکز بر ارتباط شفاف با مشتریان، افرادی که نیازهای فوری سفر دارند را در اولویت قرار خواهند داد و خدمات را در 24 تا 48 ساعت به آنها ارائه می کنند.

مشتریانی هم که دارای شرایط سفر با فوریت کمتری هستند، از طریق فرآیند تریاژ به بهترین گزینه خدمات هدایت خواهند شد.

در اوایل ماه، مقامات، زمان تقریبی انتظار در دفاتر گذرنامه را به صورت آنلاین گفتند تا مردم قبل از اینکه با یک صف طولانی غافلگیر شوند، بدانند که چه چیزی در انتظارشان است.

منبع: خبرکانادا

به "تمهیدات دولت فدرال برای کوتاه شدن صف های گذرنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات دولت فدرال برای کوتاه شدن صف های گذرنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید