تحولی نو در صنعت گردشگری، راهنمای آنلاین اخذ ویزای گردشگر در ایران

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، وب سایت ویزاجت visajet.ir برای اولین بار در ایران، خدمات آنلاین درخواست و کسب ویزا ارائه می کند.

تحولی نو در صنعت گردشگری، راهنمای آنلاین اخذ ویزای گردشگر در ایران

اخذ ویزای کشورهای خارجی برای مسافران ایرانی دست کمی از هفت خوان رستم ندارد. دارندگان پاسپورت ایرانی می توانند به 39 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و برای ورود به 149 کشور دیگر نیاز به ویزا دارند. اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ویزای هر کشور، گرفتن وقت سفارت، ایستادن در صف های طولانی و گاهی روبرو شدن با برخوردهای سرد کارمندان سفارتخانه ها، ازجمله مسائل رایجی هستند که مسافران ایرانی با آن ها دست وپنجه نرم می کنند. از این ها گذشته، کشورهای مختلف با توجه به اوضاع سیاسی و اقتصادی، شرایط ویزا را تغییر می دهند و این نوسانات و تغییرات، موجب سردرگمی مسافران می شود.

وب سایت ویزاجت (visajet.ir) از طریق متخصصان حوزه گردشگری راه اندازی شده و برای اولین بار در ایران با ارائه خدمات آنلاین ویزا، مسائل مسافران ایرانی را در رابطه با درخواست و اخذ ویزا حل کرده و مراحل دریافت ویزا کشورهای مختلف را به مراتب آسان تر کرده است.

علاوه بر اینکه ویزاجت بانک اطلاعاتی کامل و گسترده از ویزای تمام کشورها در اختیار شما می گذارد، می توانید هر کجا که هستید، در هر زمانی از شبانه روز و بدون مراجعه حضوری به سفارت:

  • از شرایط ورود به تمام کشورها با هر پاسپورتی مطلع شوید
  • قیمت ویزای هر کشور را ببینید
  • مدارک لازم ویزا برای هر کشور را مشاهده کنید
  • درخواست ویزا را به صورت آنلاین ثبت کنید
  • اسکن مدارک لازم را بارگذاری کنید

و سپس اخذ ویزا را به کارشناسان ویزاجت بسپارید. حتی در صورت نیاز به اصل مدارک، با مشخص کردن تاریخ و مکان دلخواه، کنندگان ویزاجت آن ها را از منزل، محل کار یا هرجایی که مدنظرتان باشد، از شما تحویل می گیرند.

با توجه به اینکه سفارتخانه های کشورهای مختلف در تهران مستقر هستند، هموطنانی که ساکن تهران نیستند، برای انجام فرایند اخذ ویزا مجبورند به تهران سفر کنند. ویزاجت این امکان را فراهم کرده که هموطنان در سراسر کشور بدون نیاز به سفر به تهران و صرف زمان و هزینه، با ثبت درخواست آنلاین در visajet.ir از سرویس های آنلاین ویزا با اطمینان خاطر و سرعت بالا بهره مند شوند.

منبع: کجارو / visajet.ir

به "تحولی نو در صنعت گردشگری، راهنمای آنلاین اخذ ویزای گردشگر در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولی نو در صنعت گردشگری، راهنمای آنلاین اخذ ویزای گردشگر در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید