اخبار مجلس

پلوسی از مرز دو کره بازدید می نماید

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یکی از مقامات کره جنوبی گزارش داد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا میخواهد اواخر امروز (پنجشنبه) از منطقه مرزی دو کره که به صورت مشترک به وسیله فرماندهی سازمان ملل به رهبری آمریکا و کره شمالی کنترل می گردد، بازدید کند.

15 مرداد 1401

نماینده مجلس: تا به امروز بحثی درباره افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است

موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت بنزین و گازوئیل گفت: نه وزارت نفت و دولت و نه مجلس برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و فراورده های نفتی ندارند. وزیر نفت هم در جلسه اخیر در کمیسیون انرژی به ضرص قاطع بیان کرد هیچگونه افزایش...

1 مرداد 1401

اختصاص 27 صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به ورزش

به گزارش خبرنگاران و براساس اعلام خانه ملت، نمایندگان مجلس عصر امروز سه شنبه 17 اسفند در ساعات پایانی آنالیز بودجه، با الحاق یک بند به ماده واحده لایحه بودجه 1401موافقت کردند. در این بند الحاقی آمده است:

26 خرداد 1401

نحوه دریافت مالیات از خودروهای لوکس برای سال 1401 اصلاح شد

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نحوه اصلاح دریافت مالیات از خودروهای لوکس که ارزش آنها بیش از 10 میلیارد ریال بوده در بودجه 1401 از معافیت موسسات و شرکت هایی که حوزه هنر فعالیت دارند، اطلاع داد.

3 اردیبهشت 1401

تأکید بر ضرورت از سرگیری آموزش حضوری با تداوم آموزش های الکترونیکی، بررسی پیشنهادات دانشگاه ها در تنظیم لایحه بودجه سال 1401

در نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های معین کشور با معاونان وزارت علوم، بر ضرورت از سرگیری آموزش حضوری با تداوم آموزش های الکترونیکی تأکید و همچنین پیشنهادات دانشگاه ها در تنظیم لایحه بودجه سال 1401 بررسی شد.

15 اسفند 1400

ساختارهای حقوقی بودجه، علیه شفافیت است

1- مباحث عمومی مربوط به بودجه های سنواتی عمدتاً بر آثار و ابعاد مالی متمرکز می گردد؛ اینکه کسری بودجه چقدر است، وابستگی به نفت چقدر است، ساختار منابع دولت یا مصارف دولت چیست و الی آخر. در سال های اخیر با ورود جامعه مدنی به مباحث بودجه ای و به یمن توسعه شبکه...

1 اسفند 1400

بهره برداری از پروژه های انتقال آب، ضرورت اصلی احیای دریاچه ارومیه است

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی اجرای پروژه های انتقال آب را مهم ترین اقدام ضروری برای احیای دریاچه ارومیه بیان کرد و گفت: با وجود تکمیل بعضی از این پروژه ها، هنوز بهره برداری از آنها آغاز نشده است که باید پیگیری های لازم در این خصوص انجام...

15 بهمن 1400

نسخه اتوماتیک تارا به زودی به بازار می آید

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از تحویل تعهدات تارا اتوماتیک در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

9 مهر 1400

بخش خصوصی باید نقش مؤثری در سیاست گذاری های کشاورزی داشته باشد

عصر امروز سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای دفاع از برنامه های پیشنهادی خود در مجلس پشت تریبون قرار گرفت. در ادامه 17 نکته از سخنان او درباره برنامه ها و اقدامات اش در این وزارتخانه در صورت رای اعتماد نمایندگان را می خواند:

3 شهریور 1400

وام 7 میلیون تومانی به یارانه بگیران و دارندگان سهام عدالت پرداخت می گردد

تهران (پانا) - مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اطلاع داد یارانه بگیران معیشتی و عادی یا دارندگان سهام عدالت که تا به امروز سهام خود را نفروخته باشند یا افراد عادی به وسیله سایر وثایق به تشخیص بانک عامل می توانند با مراجعه به شعب نسبت به دریافت این کارت...

15 مرداد 1400

فعالیت جمعیت گام دوم انقلاب و جبهه جهادگران ایران اسلامی غیرقانونی است

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب اطلاع داد ادامه فعالیت جبهه جهادگران ایران اسلامی با این اسم و با توجه طی نکردن روال قانونی و جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی، وجاهت قانونی ندارند و درصورت ادامه فعالیت تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.

6 مرداد 1400

فعالان فضای مجازی از دولت آینده چه انتظاراتی دارند

به گزارش خبرنگاران، نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی پاک با موضوع توقعات و انتظارات نخبگان و فعالان فضای مجازی از دولت آینده و مطالبات از رئیس جمهور، برگزار شد.

5 خرداد 1400

کلیات لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصویب شد

کلیات لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه علنی امروز در مجلس تصویب شد.

20 اردیبهشت 1400

عرضه 300 هزار میلیارد تومانی دولت ، بودجه 1400 چه تاثیری بر بورس دارد؟

به گزارش خبرنگاران، کسری بودجه سال 99 حدود 180 هزار میلیارد تومان بوده و بازار سهام نقش پررنگی در تامین کسری بودجه در شرایط تحریم ایفا کرد. بر اساس بودجه سال 1400 دولت میخواهد حدود 300 هزار میلیارد تومان از دارایی های خود را تحت عنوان اوراق در بازار سهام عرضه...

16 بهمن 1399

افزایش بودجه نهاد ریاست جمهوری!

شرق نوشت: دولتی که در بودجه امسال رشد 699 درصدی برای اعتبارات تملک سرمایه ای نهاد ریاست جمهوری نسبت به سال 98 لحاظ کرده بود، حالا که نیمی از سال این تشکیلات در اختیار فرد دیگری قرار می گیرد، شاخص های رشد بودجه تملک سرمایه ای را کمی پایین کشید.

6 بهمن 1399

طرح مجلس برای سهمیه&zwnjبندی بنزین سرانه خانوار

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار دریافت طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون اطلاع داد.

19 دی 1399

ماجرای پرونده ارزی فرهاد مجیدی چیست؟

فرهاد مجیدی که پس از کناره گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال بدون تیم مانده است، در تازه ترین اتفاق با اتهام یکی از نمایندگان مجلس روبرو شده که او را وارد ماجرای جدیدی نموده و این امکان مطرح شده که کار به شکایت کشیده خواهد شد.

28 آذر 1399

اصلاح مصوبه واگذاری سهام دولت در صندوق (ETF)

تهران (پانا) - هیات دولت در جلسه امروز که به ریاست رییس جمهوری برگزار گشت، پیشنهاد وزارت کشور در مورد انتخاب حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار خراسان جنوبی مطرح و به تصویب هیات وزیران رسید.

11 آذر 1399

بیانیه پرسپولیس پس از دریافت نامه AFC

تهران (پانا)-مستندات باشگاه پرسپولیس در پاسخ به ادعای باشگاه النصر عربستان در موعد اعلام شده برای AFC ارسال خواهد شد.

23 آبان 1399

قالیباف: باید از این امانت مراقبت کنیم ، انشاالله در پیشگاه ملت شریف ایران رو سفید باشیم

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: به خودم و همۀ عزیزان مجلس یادآوری می کنم از این امانت مراقبت نمایند؛ إن شاء الله در پیشگاه ملت شریف ایران روسفید باشیم.

8 مرداد 1399
تعداد: (36)