نسخه اتوماتیک تارا به زودی به بازار می آید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از تحویل تعهدات تارا اتوماتیک در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

نسخه اتوماتیک تارا به زودی به بازار می آید

به گزارش بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که پس از معین قیمت محصول تارا اتوماتیک به وسیله شورای رقابت، نسبت به صدور دعوتنامه مشتریان اقدام خواهد شد، توضیح داد: قیمت محصول تارا دستی در مصوبات قبلی شورا معین شده و خودرو های مشتریان هم با قیمت مصوب در حال تحویل است، بنابراین قیمت محصول تارا دستی برای نیمه نخست سال جاری معین بوده و بخشنامه پیش فروش این محصول که از روز 28 شهریورماه فعال شده هم مطابق با مصوبات نهاد های ذیربط است.

وی از استقبال بالای مشتریان برای طرح پیش فروش با وجود تحویل آن در 8 تا 12 ماه آینده اطلاع داد و گفت: تارا دستی از محصولات ایمن و به روز ایران خودرو است که با توجه به مزایای مختلفی که در خودرو های هم کلاس خود دارد در بدو ورود به بازار مورد استقبال قابل توجه مردم قرار گرفته است.

رحمانی با اشاره به ارزندگی تارا و مناسب بودن آن برای خانواده های ایرانی و سفر های شهری و جاده ای، توضیح داد: همان گونه که در بخشنامه پیش فروش ذکر شده، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل معین خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نسخه اتوماتیک تارا به زودی به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه اتوماتیک تارا به زودی به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید