برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، ایران به عنوان کشوری چهار فصل شناخته می گردد و میتوان در هر فصلی از سال به بخشی از آن سفر کرد و از هوای معتدل و مناسب آن منطقه بهره مند شد. در این بخش از خبرنگاران قصد داریم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم که برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مناسب ترین نقاط ایران برای سفر در پاییز و زمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورتی که قصد خرید تور گردشگری برای سفر را دارید بتوانید مقصد سفر پاییزی و زمستانه خود را به راحتی انتخاب کنید.

برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟

تضمین برترین قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل در تمامی نقاط دنیا فقط در وبلاگ ارم گفتگو .

پاییز گردی در شهرهای تاریخی

از جمله شهرهایی که در فصل پاییز سفر به آنها حال و هوای دیگری دارد میتوان به شیراز، یزد، اصفهان و کرمان اشاره نمود. باتوجه به تاریخی بودن این شهرها، در کنار سیاحت، این امکان برای شما وجود دارد تا از جاذبه های گردشگری تاریخی این شهرها نیز بازدید نمایید و ایرانگردی در پاییز و زمستان را در شهرهای تاریخی ایران تجربه کنید.

دیدن نمودن از آثار به جا مانده از دوره های صفویه در اصفهان، زندیه و هخامنشی در شیراز همان چیزی است که میتواند نظر هر علاقه مند به تاریخ و مکان ها و شهرهای تاریخی را به خود جلب نماید. اگر به بازدید از شهر کویری علاقه دارید یزد و اگر مایلید تا معماری باشکوهی در دل کویر را از نزدیک ببینید کرمان انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

شیراز گردی در پاییز

این فرصت برای شما فراهم شده است تا با خرید تور شیراز از وبلاگ ارم گفتگو در کنار بازدید از منطقه ها گردشگری و تاریخی شیراز از باغ ارم، نارنجستان قوام، مسجد صورتی، آرامگاه سعدی و حافظ و بعلاوه تخت جمشید و آرامگاه کوروش کبیر نیز از نزدیک دیدن نمایید و یک شیراز گردی در پاییز به معنای واقعی را تجربه کنید.

صفای اصفهان در پاییز دو چندان است

اصفهان شهر دیگری است که سفر به آن در پاییز و زمستان اگر با تور انجام گردد یک سفر سرگرمیی گردشگری مقرون به صرفه قیمت برای شما محسوب خواهد شد. در سفر به اصفهان در کنار بازدید از سی و سه پل، مسجد امام، کاخ چهل ستون، مسجد شیخ لطف الله، میتوانید از بسیاری از جاذبه های تاریخی دیگر شامل گچ کاری ها، دیوار نگاری ها و… این شهر نیز بازدید کنید. هر شخصی که ایرانگردی در پاییز و زمستان را از اصفهان شروع نموده باشد بدون شک به این واقعیت پی برده است که صفای اصفهان در پاییز دو چندان است و هوای معتدل در کنار جاذبه های گردشگری بسیار برای بازدید، به هر چه بهتر پیش رفتن سفر آنها یاری نموده است.

ایرانگردی در پاییز و زمستان - یزد شهری از دل تاریخ ایران

یزد به طور معمول از آب و هوایی گرم برخوردار است، سفر به آن در فصول سرد سال باعث می گردد تا هوایی معتدل و مناسب را در سفر خود تجربه کنید. تور یزد ویژه ایرانگردی در پاییز و زمستان که وبلاگ ارم گفتگو آنرا برای علاقه مندان به سفر در نظر گرفته است همان چیزی است که برای بازدید از باغ دولت آباد، مسجد جامع یزد، مجموعه امیر چخماق و آتشکده تاریخی یزد به آن احتیاج خواهید داشت. با یکبار سفر به یزد قطعا به این نتیجه خواهید رسید که یزد شهری از دل تاریخ ایران است و میبایست نهایت کوشش را برای نگهداری جاذبه های تاریخی آن برای آیندگان را بکار گرفت.

کرمان شهر عجایب ایران

از کرمان به عنوان شهر عجایب ایران یاد می گردد. با سفر به این شهر با جاذبه های گردشگری مختلفی رو به رو خواهید شد که تعجب شما را به طور جدی بر خواهند انگیخت. بازدید از گنبد جبیله، باغ فتح آباد و بازار کرمان در فصل پاییز این امکان را به شما میدهد تا بدون اینکه نگران آفتاب سوختگی و گرمازدگی شوید به راحتی از جاذبه های گردشگری کرمان بازدید کنید و از بازارهای این شهر خرید کنید.

پاییز و سواحل جنوبی ایران

بسیاری از افراد مایلند تا در فصل پاییز و زمستان به منطقه ها جنوبی و سواحلی که در این ناحیه قرار گرفته است سفر نمایند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید ادامه مطلب را از دست ندهید تا بی نظیرترین نقاطی که در جنوب ایران در فصل پاییز میتوانید از آنها دیدن کنید را به شما معرفی کنیم.

ایرانگردی در پاییز و زمستان - چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران در جنوب ایران منتظر شماست تا طی ایرانگردی در پاییز و زمستان خود به آن سفر کنید و از هوای مطبوع و معتدلی که دارد نهایت لذت را ببرید. این شهر به واسطه وجود دو اسکله شهید کلانتری و شهید بهشتی به عنوان یکی از منطقه ها آزاد بازرگانی ایران شناخته می گردد. با سفر به چابهار ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری چون تالاب لیپار صورتی، کوه های مریخی، ساحل های شنی و صخره ای میتوانید از کالاهایی که شاید هیچ وقت در بازار ایران شاهد آنها نباشید را خریداری نمایید.

سفر به کیش هم فال و هم دیدن

هر کسی که حداقل یکبار سفر به کیش را تجربه نموده باشد به این نتیجه رسیده است که سفر به کیش هم فال است و هم دیدن! با سفر به این جزیره ایرانی این امکان برای شما فراهم شده است تا در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری این جزیره، از سرگرمیات آبی بی نظیر و خاصی که در این جزیره وجود دارد نیز استفاده نمایید.

بعلاوه باتوجه به بازارهای بزرگ و متنوعی که این جزیره از آنها برخوردار است و بعلاوه نزدیکی به شهرهای مالی دنیای مانند دبی، میتوانید بسیاری از وسایل و لوازم مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و مالی از کیش خریداری نمایید، حال اگر در فصل پاییز و با تور کیش ویژه پاییز به این جزیره نیز سفر نموده باشید در کنار این مزایا، مزیت بهره مندی از هوای معتدل جزیره و سفر با کمترین هزینه نیز از آن شما خواهد شد.

ایرانگردی در پاییز و زمستان - سفر به قشم، سرگرمی و خرید در کنار هم

اگر قصد دارید تا ضمن ایرانگردی در پاییز و زمستان لذت بخش، کمترین هزینه ها را نیز متحمل شوید و در کنار آن خریدهای مالی نیز انجام دهید، سفر به قشم میتواند برترین پیشنهاد برای شما باشد. بسیاری از افراد از سفر به قشم سرگرمی و خرید در کنار هم آنرا به خاطر دارند. شما نیز میتوانید با خرید تور قشم پاییز وبلاگ ارم گفتگو به راحتی در فصل پاییز به این جزیره سفر نموده و ضمن بازدید از جاذبه های گردشگری این جزیره در هوای معتدل پاییزی، از پاساژهای این جزیره نیز با قیمتی مناسب وسایل و لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در فصل پاییز و زمستان سفر کجا بریم که بهمون خوش بگذره؟

یکی از جمله سوالاتی که در حوالی فصل پاییز فکر بسیاری از علاقه مندان به ایرانگردی در پاییز و زمستان را به خود مشغول میکند این است که در فصل پاییز سفر کجا بریم که بهمون خوش بگذره؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب مقصد سفر پاییز و زمستانه شما با سلیقه شما بسیار مرتبط است. بسیاری از افراد مایلند تا در این فصل از منطقه ها گردشگری و تاریخی بازدید نمایند و بسیاری دیگر نیز علاقه مندند تا از سواحل و جزایر جنوبی ایران بازدید نمایند. در این بین افرادی نیز هستند که سفر به شهرهای زیارتی همانند مشهد و قم را انتخاب مینمایند.

سفرهای پاییزی کم هزینه با تورهای وبلاگ ارم گفتگو

وبلاگ ارم گفتگو به عنوان یکی از مراجع فروش تورهای گردشگری در ایران شناخته می گردد. شما میتوانید به راحتی چند کلیک تور گردشگری به مقصد مورد نظر خود را از سایت وبلاگ ارم گفتگو انتخاب نموده و آنرا رزو نمایید. با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های خود، میتوانید با خیالی آسوده از زمانی که برای گشت و گذار در شهر مقصد دارید بیشترین استفاده ممکن را ببرید و دیگر دغدغه های همیشگی سفر با اتومبیل شخصی را نداشته باشید.

منبع: الی گشت

به "برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید