کسب و کار

برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟

ایران به عنوان کشوری چهار فصل شناخته می گردد و میتوان در هر فصلی از سال به بخشی از آن سفر کرد و از هوای معتدل و مناسب آن منطقه بهره مند شد. در این بخش از خبرنگاران قصد داریم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم که برای ایرانگردی در پاییز و زمستان کجا برویم؟ در...

6 آذر 1401

ماسک: تیک توییتر با رنگ های تازه هفته آینده فعال می گردد

ایلان ماسک خاطرنشان کرد که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می تواند از روز آدینه، دوم دسامبر (11 آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مسائل جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد.

5 آذر 1401

همه اراضی کشاورزی کشور تا خاتمه دولت سیزدهم سنددار می شوند

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با مشارکت سازمان ثبت اسناد و املاک، همه اراضی کشاورزی کشور را تا انتها فعالیت دولت سیزدهم سنددار می کنیم.

18 آبان 1401

آماده باش ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی اصفهان در جریان تغییرات جوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در جریان ناپایداری های جوی شبانه روز گذشته در استان اصفهان خسارت گزارش نشد.

12 آبان 1401

آغاز طرح پیش فروش اقساطی خودرو شاهین سایپا

بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا برنامه پیش فروش اقساطی شاهین از 30 مهرماه فعال شده است.

4 آبان 1401

همه چیز درباره گارانتی وسایل الکترونیکی

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که افراد در زمان خرید وسایل الکترونیکی با آن روبرو هستند، گارانتی یا ضمانت نامه است. شاید شما هم جمله معروف گارانتی در ایران به درد نمی خورد! را شنیده باشید؛ اما مسئله این جاست که وقتی قرار است مبلغ بالایی برای خرید یک وسیله...

9 مرداد 1401

مقایسه هیوندای اکسنت با کیا سراتو و رنو فلوئنس

هیوندای اکسنت موجود در بازار ایران 122 اسب بخار قدرت دارد و نمی تواند احتیاج علاقمندان به شتاب را برطرف کند. جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته باعث تشدید این موضوع می گردد. درعوض، تعویض دنده ها با تنش کم و به آرامی انجام می گیرد و درنتیجه، به مصرف سوخت کم و ایده...

8 مرداد 1401

سریعترین خودروهای سال 2021 در جهان کدامند؟

آیا سریعترین خودروهای سال 2021 را می شناسید؟ وقتی صحبت از سریعترین خودروهای جهان می کنیم، باید به سراغ سوپر اسپرت های جهانی خودرو برویم؛ خودروهایی که بیشتر برای مسابقات طراحی می شود و تمرکز طراحان بر قدرت موتور و شتاب است تا امکانات و تجهیزات آنها.

8 مرداد 1401

قهرمان فرمول وان 2021 امروز مشخص می گردد

امشب احتمالاً حساس ترین رویداد ورزشی دنیا در زمین فوتبال یا سالن کشتی برگزار نمی گردد. امشب پیچ وخم پیست فرمول وان ابوظبی میزبان مهیج ترین و مهم ترین رویداد ورزشی دنیا است؛ حداقل برای یک شب.

7 مرداد 1401

صبر سرخ پوشان و ناز کاسیانو به کجا می انجامد؟

در حالی که مهاجم برزیلی شرایط عجیبی برای حضور در ایران مطرح کرده، پرسپولیس همچنان اصرار به جذب او دارد.

5 مرداد 1401

پشت پرده ماجرای زیدان و پاری سن ژرمن

زین الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی رویای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش را در سر دارد.

4 مرداد 1401

تمهیدات دولت فدرال برای کوتاه شدن صف های گذرنامه

دولت فدرال اعلام کرده است که یک سیستم تریاژ را برای کوتاه کردن مدت زمان منتظر ماندن در صف و همچین بلاتکلیفی درباره زمان دریافت یا تمدید گذرنامه های کانادایی، اجرایی خواهد کرد.

30 تیر 1401

نشست آنالیز راهکارهای حمایت از توسعه صنایع دستی و آنالیز گردشگری صنایع دستی برگزار گردید

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، نشست آنالیز راهکارهای حمایت از توسعه صنایع دستی و آنالیز گردشگری صنایع دستی برگزار گردید.

27 تیر 1401

تاثیر حادثه متروپل بر اجاره و فروش واحد های تجاری آبادان

ساختمان متروپل آبادان، دوم خرداد امسال فرو ریخت و 43 نفر جان خود را از دست دادند با این حال آگهی فروش واحد های اداری و تجاری متروپل هنوز روی سایت هدلینگ عبدالباقی وجود دارد. در آگهی مساحت برج اول و دوم به ترتیب شش و پنج هزار مترمربع ذکر شده و نوشته اند برج...

26 تیر 1401

تسهیلگری و تفاوت هایش با حمایت های خیریه ای

تهران (پانا) - تسهیلگری واژه ای است که از سهل و آسان کردن می آید؛ یکسری روش ها و تکنیک ها و مهارت هایی را شامل می شود که امور سخت را آسان و کمک می کند کارها ساده تر و با برنامه ریزی پیش برود.

25 تیر 1401

گوگل تشخیص سرفه و خروپف کاربران را به اندروید اضافه می نماید

به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی ویژگی تشخیص خروپف و سرفه در دستگاه های اندرویدی است. 9to5google به تازگی با آنالیز خطوط کد موجود در فایل نصبی برنامه مطالعات سلامت گوگل (Google Health Studies) چند خط کد در مورد این ویژگی مشاهده نموده است.

17 تیر 1401

اوپو به طور رسمی از سری اوپو رینو 8 رونمایی کرد

شرکت اوپو بالاخره پس از انتشار شایعات و حدس های بسیار از سری تازه گوشی های هوشمند اوپو رینو 8 رونمایی کرد. این سری که به عنوان جانشین گوشی های سری اوپو رینو 7 به کاربران معرفی شده، متشکل از سه مدل اوپو رینو 8، اوپو رینو 8 پرو و اوپو رینو 8 پرو پلاس است. نسخه...

14 تیر 1401

قول بیرانوند به پرسپولیس

در پی علاقمندی باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان، مذکراتی در هفته گذشته بین این بازیکن و مدیر برنامه هایش با بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت گرفت تا در صورت رسیدن به توافقات کلی و نهایی، این بازیکن دوباره پیراهن...

13 تیر 1401

قیمت میوه و شیرینی شب عید چقدر افزایش یافته است؟

تهران (پانا) - رییس اتحادیه قنادان تهران قیمت انواع شیرینی برای نوروز 1401 را خاطرنشان کرد و گفته شده با نرخ تیر 1400 ارائه خواهد شد.

11 تیر 1401

حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در منطقه آزاد اینچه برون

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در منطقه آزاد اینچه برون صورت می گیرد.

10 تیر 1401
تعداد: (179)