آماده باش ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی اصفهان در جریان تغییرات جوی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در جریان ناپایداری های جوی شبانه روز گذشته در استان اصفهان خسارت گزارش نشد.

آماده باش ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی اصفهان در جریان تغییرات جوی

منصور شیشه فروش با اشاره به فعالیت نخستین سامانه بارشی در سطح استان اصفهان از روز گذشته تا به امروز، گفت: این سامانه، بارش های مطلوبی در منطقه ها غرب، جنوب و مرکز استان اصفهان داشت.

او با بیان اینکه در جریان ناپایداری های جوی شبانه روز گذشته خسارتی گزارش نشد، ادامه داد: بیشترین باران پاییزی در خوانسار با 42 میلی متر باریده و پس از آن بوئین میاندشت با 30 میلیمتر، فریدونشهر با 27 میلیمتر، چادگان با 22 میلیمتر، نجف آباد و شهرضا 17 میلیمتر و سمیرم با 15 میلیمتر بیشترین میانگین بارش ها را داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات فریدونشهر، گفت: طبق پیش بینی هواشناسی ناپایداری های جوی امروز در نواحی جنوب استان ادامه می یابد و فعالیت سامانه بارشی تا فردا آدینه خواهد یافت.

شیشه فروش با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران و نیرو های امدادی در جریان تغییرات جوی، اعلام کرد: 44 راهدارخانه هم اکنون در سطح استان فعال است و نمک و شن مورد احتیاج آن ها تامین شده است.

او با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی موظف به تخلیه دهانه پل از نخاله و اصلاح پل ها و معابر شدند، افزود: سالانه بیش از 60 هزار نفر از عشایر کوچ رو در استان اصفهان مستقر می گردد و با توجه به اینکه اکنون موسوم کوچ عشایر است، به وسیله سازمان امور عشایر استان درباره شرایط جوی به عشایر اطلاع رسانی شد که از استقرار و چرای دام در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات خودداری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تا به امروز 90 درصد از جمعیت عشایر کوچ رو جنوب و غرب اصفهان را به منطقه ها گرمسیر ترک کردند، افزود: شماری از عشایر در این فصل وارد جرقویه می شوند که ضروری است برای جلوگیری از بروز خسارات حوادث احتمالی جوی در موسوم کوچ احتیاط نمایند.

منبع:مهر

وبلاگ ارم گفتگو اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آماده باش ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی اصفهان در جریان تغییرات جوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی اصفهان در جریان تغییرات جوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید