گوگل تشخیص سرفه و خروپف کاربران را به اندروید اضافه می نماید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی ویژگی تشخیص خروپف و سرفه در دستگاه های اندرویدی است. 9to5google به تازگی با آنالیز خطوط کد موجود در فایل نصبی برنامه مطالعات سلامت گوگل (Google Health Studies) چند خط کد در مورد این ویژگی مشاهده نموده است.

گوگل تشخیص سرفه و خروپف کاربران را به اندروید اضافه می نماید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، آنالیز ها نشان می دهد که گوگل در حال اجرا مطالعه ای به نام مجموعه صوتی خواب است که در حال حاضر فقط برای کارمندان گوگل در دسترس است. این غول فناوری شرح می دهد: برای شرکت در این مطالعه باید کاربران اندرویدی تمام وقت خود را در کنار گوشی اندرویدی بگذارنند و بیش از یک کاربر بزرگسال در یک اتاق نخوابد.

در این آزمایش، گوگل داده های لازم را برای اعتبارسنجی، تنظیم و توسعه الگوریتم ها و مجموعه پیشرفته ای از قابلیت های سنجش جمع آوری نموده و سپس آن داده ها را برای استفاده در اندروید به کار می گیرد. این الگوریتم ها بر سرفه و خروپف کاربران در طول خواب نظارت می نمایند. گوگل می گوید: این عملکرد حریم خصوص کاربران را حفظ نموده و اطلاعات جمع آوری شده را به صورت ایمن پردازش و به صورت محلی در تلفن کاربر ذخیره می نماید.

ویژگی های نو بینش عمیقی از خواب را در اختیار کاربران قرار می دهند. ویژگی تشخیص خروپف مزایای زیادی دارد و اطلاعات دقیقی در مورد نحوه خوابیدن به کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال، می تواند تشخیص دهد آیا شما خرو پف می کنید یا خیر و یا در چه بازه زمانی این اتفاق می افتد. این قابلیت متوجه وقفه تنفسی یا همان آپنه در خواب و سایر مسائل سلامتی افراد شده و چگونگی تأثیر تغییرات رژیم غذایی و برنامه خواب را بر کیفیت استراحت آن ها آنالیز می نماید.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و چگونگی اجرای این ویژگی اعلام نشده است و هنوز معین نیست آیا این ویژگی فقط مختص دستگاه های پیکسل گوگل است و یا تمام دستگاه های اندرویدی را در برمی گیرد. در حال حاضر اپلیکیشن هایی مانند SnoreLab، SnoreClock و Goodsomnia Lab نیز قابلیت تشخیص خروپف را ارائه می دهند و اکنون می توانید برای ردیابی خروپف خود در خواب از آن ها بهره ببرید.

منبع: 9to5google

منبع: فرارو

به "گوگل تشخیص سرفه و خروپف کاربران را به اندروید اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تشخیص سرفه و خروپف کاربران را به اندروید اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید