شکست استقلال مقابل پیکان با ذخیره ها و شعار طرفداران علیه فتحی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال پیکان و استقلال با شکست شاگردان استراماچونی همراه بود.

شکست استقلال مقابل پیکان با ذخیره ها و شعار طرفداران علیه فتحی

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تیم های فوتبال پیکان و استقلال در دیداری تدارکاتی از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در استادیوم پیکانشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر و با گل های فراز امامعلی و شهریار مغانلو به سود پیکان سرانجام یافت. میلاد باقری دقیقه 89 برای استقلال پیروز به گل زدن شد، اما داور آن را مردود اظهار داشت. این بازی نخستین شکست استقلال در دیدارهای تدارکاتی با راهنمایی استراماچونی بود.

استراماچونی در ابتدا تیمش را با ترکیب مهدی نوراللهی، میلاد زکی پور، شاهین طاهرخانی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، امیرحسین کارگر، مسعود ریگی، محسن کریمی، مهدی قائدی، علی دشتی و محمد بلبلی وارد زمین کرد، ترکیبی که در آن بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده شده بود. مرتضی تبریزی، عارف غلامی، میلاد باقری و محمد بلبلی در نیمه دوم وارد زمین شدند.

تعدادی از طرفداران استقلال که از پشت در نظاره گر بازی بودند، علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار حیا کن، رها کن سر دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان نیز تهدید به استعفاء نموده بود.

طرفداران استقلال همچنین با دیدن جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال ضمن انتقاد از برگزاری بازی های تدارکاتی و تمرینات آبی پوشان پشت درهای بسته، شعار زرینچه یادت باشه، طرفدار باید باشه، سر دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شکست استقلال مقابل پیکان با ذخیره ها و شعار طرفداران علیه فتحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال مقابل پیکان با ذخیره ها و شعار طرفداران علیه فتحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید