طاهری: استقلال با همه توان در سه جام می جنگد

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال درباره آخرین شرایط این تیم گفت: بعد از بازی با السد به خاطر حضور طرفداران همه ما شرمسار شدیم. آقای شفر چند روز به تیم استراحت داد تا بازیکنان و کادر فنی ریکاوری داشته باشند. به دلیل اینکه نا امید نیستیم، صبح و عصر تمرین می کنیم و شرایط خوبی داریم. کوشش می کنیم تا باخت در آسیا را جبران کنیم. در تاریخ فوتبال نتایج پیش بینی نشده بسیاری رخ داده که هیچکس فکرش را نمی نموده است. الان هم چیزی تمام نشده و با همه وجود کوشش می کنیم در دیدار برگشت نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

طاهری: استقلال با همه توان در سه جام می جنگد

وی ادامه داد: نباید از این موضوع غافل باشیم که ما از نظر مالی و امکانات در جنگ نابرابر با السد شرکت کردیم. استقلال تغییرات زیادی داشته و احتیاج به زمان دارد. امیدوارم اتفاقات در دیدار برگشت به نفع ما رقم بخورد.

طاهری در ادامه صحبت های خود درباره آینده استقلال خاطر نشان کرد: ما لیگ و حذفی را داریم. باخت به السد را فراموش نمی کنیم اما می دانیم شکست جزئی از فوتبال است و از آن درس می گیریم. ما انگیزه بالایی داریم و با تمام قدرت برای بازیهای آینده تمرکز می کنیم. آقای شفر واقعا با تجربه است و این روزها را پیش بینی می کرد. می بینید که همه با عشق و علاقه کار می نمایند تا تیم به روزهای اوج خود بازگردد. در این میان صبوری و حمایت طرفداران بسیار مهم است، طرفداران استقلال سرمایه های اصلی و مالکان واقعی باشگاه هستند و با حمایتهای همیشگی آنهاست که استقلال بهتر میگردد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به نقدها انجام شده از این تیم، توضیح داد: انتقاد همیشه وجود دارد. ای کاش منتقدان به نتایج درخشان سال قبل هم نگاه می کردند. نقدها به من و آقای شفر و دیگران نیست و همیشه انتقاد از مربیان وجود دارد. ما کار خود را انجام می دهیم و برای همه ما موفقیت تیم و خوشحالی طرفداران اهمیت دارد. طرفدارانی که تیم را تشویق می نمایند و از همه وجود خود برای تیم مایه می گذارند، شرایط تیم را می دانند و بهتر از همه مطلع هستند که تیم تغییرات زیادی داشته است.

طاهری در خاتمه درباره قرعه استقلال در جام حذفی عنوان نمود: برای ما قرعه جام حذفی فرقی ندارد و ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به این مسابقات می رویم. تیم ما روز به روز بهتر می گردد و مطمئن باشید با همه فکر و توان در سه جبهه خواهیم جنگید تا طرفداران را خوشحال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طاهری: استقلال با همه توان در سه جام می جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: استقلال با همه توان در سه جام می جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید