طرز تهیه توپک لوتوس؛ شیرینی بیسکویتی ساده و خوش طعم

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، درست کردن شیرینی های ساده اما بسیار خوشمزه می تواند یک تفریح لذت بخش خانگی باشد. شیرینی های ساده بسیار هستند که می توانید به سادگی تهیه کنید و از طعم خوب آن ها همراه با چای و قهوه لذت ببرید. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ طرز تهیه توپک لوتوس را به شما آموزش می دهیم که طعم بیسکویتی فوق العاده ای دارد و آسان تهیه می گردد.

طرز تهیه توپک لوتوس؛ شیرینی بیسکویتی ساده و خوش طعم

توپک لوتوس

یکی از خوشمزه ترین و در عین حال ساده ترین شیرینی ها، این توپک های بیسکویتی مجذوب نماینده است که این بار با اضافه کردن کرم بیسکویت لوتوس، طعم و مزه آن را هیجان انگیز تر کردیم.

مواد لازم

  • بیسکویت پتی بور: 130 گرم
  • کرم بیسکویت لوتوس: 4 قاشق غذاخوری
  • شکلات تکه ای: نصف پیمانه
  • شیر عسلی: 4 قاشق غذاخوری

طرز تهیه توپک لوتوس

1.

برای تهیه یک توپک لوتوس خوشمزه، ابتدا بیسکویت پتی بور را درون خردکن می ریزیم و به خوبی پودر می کنیم. سپس شیرعسلی و کرم بیسکویت لوتوس را به بیسکویت خرد شده اضافه می کنیم و کاملا مخلوط می کنیم تا به یک بافت منسجم برسد.

2.

در این مرحله، بعد از اینکه تمامی مواد باهم ترکیب شد، به مقدار یک قاشق غذاخوری از مواد را برمی داریم و کاملا گرد می کنیم تا به شکل توپک دربیاید.

3.

حال شکلات های تکه ای را به روش بن ماری (ذوب کردن با حرارت غیرمستقیم با استفاده از آب) کاملا ذوب می کنیم و توپک های آماده شده را درون آن قرار می دهیم و کاملا به شکلات آغشته می کنیم. سپس به مدت 20 دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا به خوبی سفت گردد.

4.

بعد از 20 دقیقه توپک ها را از یخچال خارج می کنیم و با کمی شکلات سفید روی آن را تزیین می کنیم.

این شیرینی خوشمزه را می توانید با چای یا قهوه سرو کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

-

وبلاگ ارم گفتگو مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ ارم گفتگو در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ ارم گفتگو، به طور مستقیم از وبلاگ ارم گفتگو کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ ارم گفتگو به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ ارم گفتگو مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه توپک لوتوس؛ شیرینی بیسکویتی ساده و خوش طعم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه توپک لوتوس؛ شیرینی بیسکویتی ساده و خوش طعم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید