عصر امپراطوری 2 به کنسول های ایکس باکس سری می آید

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، مجموعه عصر امپراطوری (Age of Empires) را می توان یکی از برترین مجموعه ها در سبک استراتژی دانست. این بازی با داشتن سیستم استراتژِی همزمان (Real-time) توانست موفقیت زیادی در بین سال های 2000 تا 2010 کسب کند. برترین عنوان این مجموعه را می توان شماره 2 دانست. بازی ای که به عنوان یکی از برترین عناوین استراتژی تاریخ شناخته می گردد.

عصر امپراطوری 2 به کنسول های ایکس باکس سری می آید

حدود 3 سال پیش بود که مایکروسافت تصمیم گرفت این عناوین شاهکار را بازسازی کند. به همین علت نسخه Definitive Edition بازی های عصر امپراطوری 1 تا 3 عرضه شدند. پس از آن شماره 4 این مجموعه عرضه شد که توانست نقدهای خوبی دریافت کند. به طور کلی نیز عنوان خوبی بود. حال طبق چیزی که اعلام شده مایکروسافت میخواهد بازسازی عصر امپراطوری 2 را برای کنسول های خود عرضه کند. تاریخ عرضه آن هم 11 بهمن (31 ژانویه 2023) اعلام شده است.

شرکت سازنده گفت که در حال ساخت نسخه کنسولی بازی عصر امپراطوری 4 هم هست. هر دو عنوان روی اشتراک گیم پس از روز اول حضور خواهند داشت. به علت اینکه ناشر آن ها مایکروسافت است. سازنده این مجموعه شرح داد:

نسخه ایکس باکس هر دو بازی از حالت کراس پلی پشتیبانی خواهد نمود. همینطور اینکه کاربران می توانند از موس و کیبورد نیز استفاده نمایند. به طور کلی تجربه عناوین استراتژی با موس و کیبورد بسیار راحت تر و بهتر است. از این رو شرکت سازنده باید کوشش زیادی بکند تا تجربه این بازی ها را روی کنسول بهینه کند.

عناوین عصر امپراطوری بسیار جالب هستند. بخش داستانی جذابیت خاص خود را دارد ولی بخش آنلاین بسیار مهیج است. اینکه شما با دشمنان به صورت همزمان مبارزه کنید و علیه یکدیگر برنامه بچینید لذتی دارد که در هیچ عنوان دیگری وجود ندارد. حال با عرضه این عناوین روی کنسول ها تعداد کاربران نیز بیشتر شده و رقابت نیز بیشتر خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عصر امپراطوری 2 به کنسول های ایکس باکس سری می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصر امپراطوری 2 به کنسول های ایکس باکس سری می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید