بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

همه اراضی کشاورزی کشور تا خاتمه دولت سیزدهم سنددار می شوند

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با مشارکت سازمان ثبت اسناد و املاک، همه اراضی کشاورزی کشور را تا انتها فعالیت دولت سیزدهم سنددار می کنیم.

18 آبان 1401

عصر امپراطوری 2 به کنسول های ایکس باکس سری می آید

مجموعه عصر امپراطوری (Age of Empires) را می توان یکی از برترین مجموعه ها در سبک استراتژی دانست. این بازی با داشتن سیستم استراتژِی همزمان (Real-time) توانست موفقیت زیادی در بین سال های 2000 تا 2010 کسب کند. برترین عنوان این مجموعه را می توان شماره 2 دانست. بازی ای که به...

9 آبان 1401

اتصال گمرک به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ، کدام خدمات به صورت تمام وقت و بدون مراجعه در دسترس است؟

گمرک جمهوری اسلامی ایران هم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد تا خدمات گمرکی به صورت یکپارچه، سریع و آسان و برخط در دسترس عموم مردم، تجار و فعالین مالی کشور قرار گیرد.

19 مهر 1401

پیشینه تاریخی و فرهنگی بوشهر ارزشمند و با ظرفیت است

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، پیشینه تاریخی و فرهنگی بوشهر ارزشمند و با ظرفیت است.

10 مهر 1401

زیباشدن سیمای بصری منطقه 14 در استقبال از مهر

شهردار منطقه 14 از تمهیدات ویژه شهری با اولویت پیرامون مراکز آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

21 شهریور 1401

خانه ادیب کاشان

این خانه شعبه دوم خانه مرشدی است و با مدیریتی یک پارچه اداره می گردد.خانه ادیب کاشان در سال 1397 افتتاح شده است. این خانه با قدمتی 250 ساله به عنوان فاز 2 خانه مرشدی کاشان فعالیت خود را شروع کرد.این بنای شکوهمند، یکی از خانه های تاریخی کاشان است که مورد بازسازی...

13 مرداد 1401

خسارت 2 هزار و 500 میلیارد تومانی سیل به بناهای تاریخی

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، خسارت 2 هزار و 500 میلیارد تومانی سیل به بناهای تاریخی اعلام شد.

13 مرداد 1401

سفر را با لوکس ترین قطارهای جهان تجربه کنید

سفر با قطار و لذت بردن از منظره ها بسیار لذت بخش است. قطارهای لوکس بالاترین سطح امکانات، خدمات را به مسافران ارائه می دهند و مسافر دیگر نیازی به هتل برای استراحت ندارد! همراه خبرنگاران باشید.

21 خرداد 1401

اولین تصاویر زنده از گوشی گلکسی F23 سامسونگ

تصاویر زنده افشاشده از گوشی سامسونگ گلکسی F23 طراحی آن را آشکار کرده است. به جز طراحی برخی از مشخصات گوشی از جمله سیستم دوربین های سه گانه پنل پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از 12 باند 5G نیز تأیید شده است.

1 خرداد 1401

معدن مس متروکه شهر کنکات؛ آلاسکا

این شهر معدنی در دهه ی 1900 کشف شد بعد از اینکه یک گروه از سرمایه گذاران ثروتمند اندازه پول زیادی را برای کشف سنگ معدن از کوه ها سرمایه گذاری کردند. بلافاصله راه آهنی برای انتقال سریع سنگ مس از معدن به نزدیک ترین بندر ساخته شد و شرکت کنکات در سال 1911 برای استخراج...

11 اردیبهشت 1401

بازآفرینی بافت فرسوده تنها محدود به ساخت آپارتمان تازه نیست

برنامه تبادل نظری مالی رادیو تبادل نظر در روز چهارشنبه 15 دی ماه، در محل اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با موضوع بازآفرینی بافت های فرسوده و با حضور کارشناسان برگزار گردید.

26 بهمن 1400

روستای چوپانان منظم ترین روستای خشتی کویر مرکزی ایران است

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، روستای چوپانان منظم ترین روستای خشتی کویر مرکزی ایران است.

23 بهمن 1400

آشنایی با کیوتو، مرکز صلح و آرامش

کیوتو (Kyoto) یکی از تاریخی ترین شهرهای ژاپن است که به مدت بیش از هزار سال مرکز امپراتوری ژاپن بوده و بدین ترتیب، از مهمترین مقصدهای گردشگری این کشور به شمار می رود. در شهر کیوتو ژاپن ترکیبی استثنایی از خیابان های سنگفرش شده باستانی، سالن های نمایش سنتی،...

27 دی 1400

چگونه ترک شکم در بارداری را رفع کنیم؟

ترک ها در منطقه های که مستعد تجمع چربی هستند مانند شکم، پستان ها، ناحیه کمر، بازوها، باسن و ران دیده می شوند. ترک شکم به علت تغییرات هورمونی یا کاهش ناگهانی چربی هم در این منطقه ها ایجاد می شود. اما آیا می توان این ترک ها را رفع کرد و یا از بروز آن ها...

10 آبان 1400

آخرین اخبار از هتل آسمان شیراز، تخریب یا استحکام؟

هتل آسمان شیراز حالا مصداق ضرب المثل خشت اول چون نهد معمار کج است. هتلی که روزی با زور و قلدری به منظر ارگ کریمخانی سایه انداخت، حالا در دو راهی تخریب یا استحکام بخشی واقع شده است. پس از آتش سوزی شدیدی که که طبقات زیر زمین این هتل در حال ساخت را سوزاند،...

26 مرداد 1400

اردوغان: به بایدن گفتم انتظار تغییر جهت ترکیه از اس-400 را نداشته باشد

رئیس جمهور ترکیه درباره دیدارش با همتای آمریکایی خود در بروکسل شرح داد که به او گفته نباید از آنکارا انتظار داشته باشد که گام دیگری درخصوص جنگنده های اف-35 یا سامانه های پدافندی روسی انجام دهد.

15 تیر 1400

آخرین جزئیات از پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در صورت عدم پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی، این سازمان تا سال 1404 به مرز ورشکستگی خواهد رسید.

9 تیر 1400

افتتاح 78 طرح در حوزه گردشگری در سفر دو روزه دکتر مونسان

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران از بهره برداری از 78 پروژه در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی طی سفر وزیر میراث فرهنگی به این استان اطلاع داد.

3 تیر 1400

دیوار قلعه پرتغالی ها ترک خورد و فرو ریخت

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: دیوار ضلع جنوب شرقی یکی از برج های قلعه پرتغالی های جزیره هرمز بر اثر ترک خوردگی و فرسودگی بالا در گذر زمان، امروز فرو ریخت.

22 خرداد 1400

خبرنگاران سفیر جدید ایران در سوریه با وزیرخارجه این کشور ملاقات کرد

تهران - خبرنگاران - سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوریه ظهر دوشنبه با دکتر فیصل مقداد وزیر خارجه این کشور ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

12 خرداد 1400
تعداد: (30)