اولین تصاویر زنده از گوشی گلکسی F23 سامسونگ

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، تصاویر زنده افشاشده از گوشی سامسونگ گلکسی F23 طراحی آن را آشکار کرده است. به جز طراحی برخی از مشخصات گوشی از جمله سیستم دوربین های سه گانه پنل پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از 12 باند 5G نیز تأیید شده است.

اولین تصاویر زنده از گوشی گلکسی F23 سامسونگ

به گزارش وبلاگ ارم گفتگو، شرکت سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی F23 را در 8 مارس (17 اسفند) در بازار هند معرفی خواهد کرد. صفحه فرود این دستگاه اکنون در سایت خرده فروشی Flipkart و وب سایت سامسونگ هند به صورت زنده در دسترس است. همان طور که می دانید صفحه فرود (Landing Page) در واقع نخستین صفحه ای است که کاربر از طریق آن وارد وبسایت می شود. البته اولین صفحه وبسایت همیشه صفحه ورود محسوب نمی شود. این صفحه ها تا حد امکان مجذوب کننده و کاربردی ساخته می شوند تا بازدیدکننده را در وبسایت نگه دارند.

شرکت سامسونگ همچنین تایید کرده است که این دستگاه در دو رنگ Aqua Blue و Forest Green عرضه خواهد شد. اکنون، یکی از کاربران توییتر تصاویر زنده ای از نسخه Aqua Blue گلکسی F23 را به اشتراک گذاشته است تا شکل ظاهری آن را به نمایش بگذارد.

همانطور که در تصاویر تازه مشاهده می شود، پنل جلویی گلکسی F23 دارای یک نمایشگر با بریدگی قطره ای ناچ و حاشیه های ضخیم است. پنل پشتی این دستگاه یک روکش مات دارد و یک سیستم دوربین سه گانه در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است. در سمت راست دستگاه دکمه تنظیم صدا و کلید پاور تعبیه شده است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه می شود.

به جز طراحی، مشخصات این گوشی نیز افشا شده است. می دانیم که گوشی گلکسی F23 دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز و محافظ گوریلا گلس 5 است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون G750 پشتیبانی می کند. جدا از این جزئیات که هفته گذشته تایید شد، صفحه فرود F23 اطلاعات تازهی در مورد مشخصات آن دارد.

گلکسی F23 با پشتیبانی از 12 باند 5G وارد بازار خواهد شد. تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید با زاویه 123 درجه و یک دوربین سوم است. باتری این دستگاه دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. گزارش اخیر وبسایت 91mobiles نشان داد که بسته خرده فروشی F23 شامل شارژر نخواهد بود و کاربران می بایست آن را جداگانه خریداری کنند.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی F23 در واقع همان گوشی گلکسی M23 است که با تغییر نام تجاری در بازار هند عرضه می شود. به یاد داریم که گوشی گلکسی M23 اخیراً رونمایی شده بود. از این رو می توان حدس زد که گوشی F23 ممکن است با صفحه نمایش 6.6 اینچی +LCD FHD به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. درباره دوربین های آن نیز می توان گفت که احتمالا دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر)، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی عمق در پنل پشتی است. باتری این دستگاه نیز احتمالا یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر زنده از گوشی گلکسی F23 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر زنده از گوشی گلکسی F23 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید