موبایل، تبلت و گجت ها

پای کریس رونالدو هم به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال باز شد

گجت نیوز نوشت: به نظر می رسد کلاهبرداران ارزهای دیجیتال نمی خواهند بیخیال سلبریتی ها و افراد مشهور شوند و حالا به تازگی نام کریستیانو رونالدو هم مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

14 آذر 1401

اتصال گمرک به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ، کدام خدمات به صورت تمام وقت و بدون مراجعه در دسترس است؟

گمرک جمهوری اسلامی ایران هم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد تا خدمات گمرکی به صورت یکپارچه، سریع و آسان و برخط در دسترس عموم مردم، تجار و فعالین مالی کشور قرار گیرد.

19 مهر 1401

چند درصد قطعات رانا پلاس سقف شیشه ای در ایران تولید می شود؟

گجت نیوز نوشت: خودروسازان داخلی و خصوصی سعی و تلاش می کنند تا محصولات خود را داخلی سازی کنند.

16 مهر 1401

ثبت اطلاعات هویت بچه ها کار با اسکن عنبیه ، چند کودک کار و خیابان در ایران داریم؟

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان برای تامین اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح شناسایی هویت بچه ها کار با اسکن عنبیه در کل کشور اطلاع داد.

1 مهر 1401

همایش یک سفر، یک تجربه مرداد 96

اولین همایش آشنایی با مقاصد گردشگری جهان و ایران با سخنرانی جناب آقای کریم شادفر در باغ موزه قصر و به همت شرکت طبیعت گردی خبرنگاران برگزار خواهد شد.

24 شهریور 1401

چه طور بعد از جدایی قوی بمانیم؟

همه ما موقعیت جدایی را تجربه نموده ایم. شاید زمانی که آماده نبوده ایم از شریک خود جدا شده ایم در حالی که هنوز به او احساس داشته ایم. اما چه طور باید در این زمان محکم و قوی بمانیم؟

19 مرداد 1401

صبح ناشتا اول آب بخورید

چرا باید اولین کاری که صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهید، نوشیدن یه لیوان آب باشد؟ 7 علت برای شما می آوریم تا بیشتر بدانید:

17 مرداد 1401

پاک کردن لکه روغن از روی کابینت

آیا در پی هدایت برای پاک کردن لکه روغن از روی کابینت آشپزخانه خود هستید؟ وقتی روی کابینت ها چربی پاشیده می گردد، ممکن است ناامید شوید زیرا تمیز کردن کابینت های آشپزخانه چرب کار آسانی نیست. محصولات پاک کننده خانگی و عدم احتیاج به استفاده از پاک کننده های...

11 مرداد 1401

همه چیز درباره گارانتی وسایل الکترونیکی

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که افراد در زمان خرید وسایل الکترونیکی با آن روبرو هستند، گارانتی یا ضمانت نامه است. شاید شما هم جمله معروف گارانتی در ایران به درد نمی خورد! را شنیده باشید؛ اما مسئله این جاست که وقتی قرار است مبلغ بالایی برای خرید یک وسیله...

9 مرداد 1401

سری شیائومی 13 پاییز سال جاری با قابلیت های مجذوب کننده رونمایی می گردد

پیش تر خبری منتشر شد مبنی براینکه سری شیائومی 13 قرار است سال جاری زودتر از انتظار رونمایی و راهی بازار گردد؛ دقیقا نمی دانستیم در چه ماهی این اتفاق خواهد افتاد اما حالا گفته می گردد نوامبر (آبان - آذر) را باید محتمل ترین تاریخ برای رونمایی از پرچم داران...

29 تیر 1401

چطور در هوای گرم بدون کولر بخوابیم؟

بدون کولر در گرمای شدید هوا چگونه بخوابیم، اصلا این کار امکان پذیر است.

20 تیر 1401

گوگل تشخیص سرفه و خروپف کاربران را به اندروید اضافه می نماید

به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی ویژگی تشخیص خروپف و سرفه در دستگاه های اندرویدی است. 9to5google به تازگی با آنالیز خطوط کد موجود در فایل نصبی برنامه مطالعات سلامت گوگل (Google Health Studies) چند خط کد در مورد این ویژگی مشاهده نموده است.

17 تیر 1401

اوپو به طور رسمی از سری اوپو رینو 8 رونمایی کرد

شرکت اوپو بالاخره پس از انتشار شایعات و حدس های بسیار از سری تازه گوشی های هوشمند اوپو رینو 8 رونمایی کرد. این سری که به عنوان جانشین گوشی های سری اوپو رینو 7 به کاربران معرفی شده، متشکل از سه مدل اوپو رینو 8، اوپو رینو 8 پرو و اوپو رینو 8 پرو پلاس است. نسخه...

14 تیر 1401

راهنمای خرید بسته اینترنت ADSL مخابرات در سال 1401

بیش از 50 درصد کاربران اینترنت ثابت در ایران، مشتری شرکت مخابرات هستند. مخابرات فعلا بزرگ ترین سرویس دهنده اینترنت ADSL در ایران است و مشترکان اینترنت مخابرات باید بسته ها و تعرفه های این شرکت را خوب بدانند تا برترین بسته مناسب با نیازشان را انتخاب و خریداری...

9 تیر 1401

معاون وزیر ارتباطات: تعرفه اینترنت خانگی 60 درصد افزایش یافت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش 60 درصدی تعرفه اینترنت خانگی اطلاع داد.

23 خرداد 1401

سفر را با لوکس ترین قطارهای جهان تجربه کنید

سفر با قطار و لذت بردن از منظره ها بسیار لذت بخش است. قطارهای لوکس بالاترین سطح امکانات، خدمات را به مسافران ارائه می دهند و مسافر دیگر نیازی به هتل برای استراحت ندارد! همراه خبرنگاران باشید.

21 خرداد 1401

اولین تصاویر زنده از گوشی گلکسی F23 سامسونگ

تصاویر زنده افشاشده از گوشی سامسونگ گلکسی F23 طراحی آن را آشکار کرده است. به جز طراحی برخی از مشخصات گوشی از جمله سیستم دوربین های سه گانه پنل پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از 12 باند 5G نیز تأیید شده است.

1 خرداد 1401

اولین لپ تاپ در جهان با فناوری پانچ هول

در گذشته شاهد نمایشگر های ناچ در لپ تاپ هایی همچون مک بوک پرو اپل بودیم، اما صفحه نمایش punch-hole یا سوراخ دار تابحال در هیچ لپ تاپی به کار نرفته است.

19 اردیبهشت 1401

افشاگر قابل اعتماد خبرهای خوبی درباره حافظه ی گلکسی S22 اولترا منتشر کرد

اواخر سال گذشته، شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه رده بالاترین گوشی هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا با حافظه داخلی 1 ترابایت روانه بازار می گردد. جالب اینجاست که یکی از کارمندان سابق سامسونگ نیز این اخبار را تأییده نموده بود. کمی بعد اخبار و گزارشات...

8 اردیبهشت 1401

نحوه دریافت مالیات از خودروهای لوکس برای سال 1401 اصلاح شد

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نحوه اصلاح دریافت مالیات از خودروهای لوکس که ارزش آنها بیش از 10 میلیارد ریال بوده در بودجه 1401 از معافیت موسسات و شرکت هایی که حوزه هنر فعالیت دارند، اطلاع داد.

3 اردیبهشت 1401
تعداد: (84)